» وب
کد خبر: ۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 10
در هر صورت همه افراد در این دنیا قادر به خرید یک پرینتر سه بعدی نیستند اما این به انی معنی نیست که شما نتوانید در دنیای طراحی سه بعدی سرگرم شوید.

دنیای سه بعدی ها و طراحی سه بعدی با حضور پرینتر ها
3D با یک جهش فوق العاده مواجه شده است و اکنون شاهد آن هستیم که ابزارها و محصولات جدید و شگفت انگیزی با این دستگاه ها ساخته میشوند.

در هر صورت همه افراد در این دنیا قادر به خرید یک پرینتر سه بعدی نیستند اما این به انی معنی نیست که شما نتوانید در دنیای طراحی سه بعدی سرگرم شوید.

برخی از نهادها و خدمات رسان های رایانه ای اکنون پرینتر سه بعدی در اختیار دارند که میتوانید طرح های خود را در آنجا به واقعیت تبدیل کنید.فقط کافی است اقدام به طراحی ایده های خود به شکل سه بعدی کنید. برای این کار بهترین راه استفاده از وب سایت و ابزار آنلاین Tinkercard است که به شکلی ساده و سریع به شما قدرت طراحی سه بعدی میدهد.

تعداد زیادی از ابزارها و نرم افزارهای طراحی و مدل سازی سه بعدی در حال حاضر وجود دارد که مهمترین و مجهز ترین آنها CAD است. اما با این حال بسیاری از ما نه وقت یادگیری کار با این ابزارهای مجهز و پیچیده را داریم و نه چندان علاقه ای به غور کردن در فلسفه طراحی سه بعدی!

به وب سایت Tinkercard وارد شوید، اشکال ساده و ابتدایی را دستکاری و تغییر دهید تا به مدل مورد نظر خود برسید:

به محض آنکه اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در این وب سایت کنید، با یک معرفی و آموزش بسیار ساده و کوتاه در رابطه با کارایی این نرم افزار آشنا میشوید. همه چیز مبتنی بر وب است و در نتیجه از هر کجا که باشید میتوانید بر روی پروژه های خود کار کنید.

این ابزار به شما اجازه میدهد کارهای خود را در فرمت های مختلف ذخیره سازی کنید. پس اگر به دنبال یک مسیر ساده و بدون دردسر برای ورود به دنیای طراحی سه بعدی هستید، یا ایده ای دارید که میخواهید آن را به واقعیت بیاورید کار خود را با این وب سایت شروع کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار