کد خبر: ۱۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 10
ساعت هوشمند جدید اسپورت و استایل ال جی موسوم به Codec به‌زودی روانه بازار خواهد شد. بسته به مدل ساعت،‌ قیمت آن بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : ساعت هوشمند جدید ال جی با سیستم‌عامل Wear OS (‌اندروید سابق) و کد نام LM-W315 به تازگی تاییدیه FCC‌ را دریافت کرده است. به نظر می‌رسد،‌ این ساعت هوشمند، از نوع ساعت‌های هوشمند اسپورت و استایل ال جی باشد،‌ هرچند تا به این لحظه، به صورت رسمی این موضوع تایید نشده است.

شرکت ال جی تصمیم جدید دیگری نیز در مورد این ساعت هوشمند گرفته است. LM-W31،‌ از اتصال به شبکه سلولار،‌ GPS و NFC پشتیبانی نمی‌کند که شاید خوشایند برخی کاربران نباشد و باید ببینیم واکنش آنها نسبت به این قضیه چگونه خواهد بود. از سوی دیگر،‌ ال جی برنامه‌ریزی کرده که این ساعت هوشمند را با قیمتی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار بسته به مدل ساعت،‌ به بازار عرضه کند. این ساعت هوشمند جدید قرار است در دو رنگ مشکی و نقره‌ای تا پایان ماه میلادی جاری به بازار عرضه شود. قطعا تا پیش از زمان رونمایی،‌ اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.پیش از این شایعات مختلفی در مورد مشخصات ساعت هوشمند جدید ال جی منتشر شده بود که برخی از آن مشخصات از سوی ال جی تایید شده است. ظاهرا قرار است ساعت هوشمند LM-W315 با صفحه نمایش 1.2 اینچی به بازار عرضه شود. تجهیز این ساعت هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 2100 کوالکام باعث شده که در طراحی بدنه آن،‌ ضخامت بیشتری برای ساعت در نظر گرفته شود. لذا باید منتظر ساعتی با قاب و بدنه ضخیم‌تر باشیم ولی از آنجایی که این ساعت هوشمند با رم 768 مگابایتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود،‌ این مشخصات رضایت کاربران را در پی خواهد داشت و شاید از ضخامت بیش از حد ساعت چشم‌پوشی کنند. بعلاوه، بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی ال جی،‌ ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت،‌ با استاندارد IP68 به بازار خواهند آمد و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. 




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار