کد خبر: ۱۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 09
شاید شما جز طرفداران دوآتشه iOS باشید، از آن دسته افرادی که حاضر نیستید گوشی‌های اندرویدی را به هیچ عنوان جایگزین آیفون کنید؛ اما باید بگوییم طبق مطالعات جدیدی ثابت شده است که کاربران اندروید نسبت به کاربران iOS، بیشتر به سیستم عامل مورد استفاده خود وفادار هستند!
به گزارش آی تابناک : طبق تحقیقاتی از (CIRP (customer intelligence research partners وفاداری کاربران اندروید نسبت به این سیستم عامل نه تنها از سال 2016 به بعد همواره افزایش یافته است بلکه در حال حاضر به بیشترین سطح خود هم رسیده است؛ البته باید بدانید جامعه‌ای که این تحقیقات براساس آن انجام شده است کاربران آمریکایی هستند و تنها دو سیستم عامل اندروید و iOS مورد تحقیق قرار گرفته بودند.

نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران اندرویدی 91 درصد و کاربران iOS تقریبا 86 درصد نسبت به سیستم عامل مورد استفاده خود وفادار بوده‌اند. این در حالی است که در سال 2013 سیستم عامل iOS بیشترین درصد وفاداری کاربران را داشت اما از ابتدای سال 2016 تا آخر سال 2017 اندروید این جایگاه را تصاحب کرد. طی این مدت درصد وفاداری کاربران اندروید بین 89 تا 91 قرار گرفت در صورتی که درصد وفاداری کاربران iOS بین دو مقدار 85 تا 88 متغییر بود.

نکته مهم اینجاست که اندروید سهم بازار بسیار بیشتری را نسبت به iOS در اختیار دارد بنابراین تعداد کاربران iOS که به استفاده از اندروید روی آورده‌اند نسبت به کاربران اندرویدی که به iOS مهاجرت کرده‌اند بیشتر و یا در بدترین حالت برابر است!

همانطور که گفته شد جامعه آماری این تحقیق کاربران آمریکایی هستند اما نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم طی این سال‌ها تصمیم به مهاجرت از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگری گرفته‌اید؟ اگر این چنین بوده دلایل شما برای این تصمیم چه مواردی بوده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.





منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار