تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 23
اکنون پاییز سال گذشته واتس اپ را ترک کرد تا بتواند روی پروژه هایی که ایده آل هایش را برآورده می کنند، کار و سرمایه گذاری کند که به نظر می رسد ایجاد سرویس های پیام رسان امن و خصوصی یکی از همین ایده‌آل ها باشد.
به گزارش آی تابناک : برایان اکتون، یکی از بنیان گذاران پیام رسان واتس اپ می خواهد که برای پشتیبانی از توسعه سیگنال مبلغ ۵۰ میلیون دلار روی آن سرمایه گذاری کند.

اکتون پاییز سال گذشته واتس اپ را ترک کرد تا بتواند روی پروژه هایی که ایده آل هایش را برآورده می کنند، کار و سرمایه گذاری کند که به نظر می رسد ایجاد سرویس های پیام رسان امن و خصوصی یکی از همین ایده‌آل ها باشد.

ماکسی مارلینزپایک، یکی از توسعه دهندگان سیگنال با ارسال پستی در وبلاگ شخصی خود در مورد سرمایه گذاری اکتون توضیحاتی ارائه کرده و اعلام داشته که با تزریق این سرمایه، شرکت جدید با نام Signal Foundation در آینده تیم توسعه دهنده بزرگ تری خواهد داشت.

مطابق قرارداد امضا شده توسط طرفین، مارلینزپایک سمت مدیر عاملی Signal Foundation را بر عهده خواهد گرفت و اکتون نیز رئیس هیئت مدیره خواهد بود. با این اوصاف، به نظر می رسد که باید در آینده منتظر خبرهای هیجان انگیزی در مورد سیگنال باشیم و ببینیم که آینده این پیام رسان در ادامه کار چگونه رقم خواهد خورد.




منبع : آی سی تی نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار