کد خبر: ۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 19
شرکت هواوی از تاریخ ۱۲ بهمن اقدام به برگزاری یک جشنواره ویژه به نام عیدِ دیدنی با هواوی نموده است که در آن خریداران محصولات هواوی می‌توانند ضمن بهره‌مندی از جوایز همراه با هر محصول، در قرعه کشی هفتگی این برند نیز شرکت کرده و از هدایای ویژه‌ای چون گوشی پورش دیزاین بهره‌مند شوند.

به گزارش آی تابناک : کاربران می‌توانند با خرید هریک از ۸ مدل زیر که البته از طریق فروشگاه‌های منتخب این برند بایستی انجام گردد، هم جایزه همراه آن را بگیرند و هم در قرعه‌کشی هفتگی شرکت کنند.

Y5 2017
 Y7 Prime
P Smart
P10 lite
Nova 2 plus
Mate 10 lite
Mate 10
Mate 10 Pro

هدایا چه هستند؟

دو سری هدیه وجود دارد، در بخش نخست جوایزی چون کارت هدیه، بلندگوی JBL Flip4 و پاوربانک از مواردی هستند که بدون قرعه‌کشی در ازای خرید هر یک از گوشی‌های بالا به خریدار اهدا می‌شود. در سری دوم خریدار به ازای خرید هر گوشی در قرعه‌کشی هفتگی ۷۷ گوشی میت ۱۰ پورش دیزاین و جوایزی مانند اسپیکر JBL Clip2، هدست JBL و خدمات VIP هواوی شرکت داده می‌شود.

برندگان هفته نخست

پنجشنبه گذشته اولین قرعه کشی در بین خریداران محصولات هواوی انجام شد و نام ۳۴ نفر زیر از گوی شانس بیرون آمد که در ادامه با یکدیگر مرور می‌کنیم.

برندگان هواوی میت ۱۰ پورش دیزاین

بهروز گودرزی پور، مهران اسماعیلی و ماهیار غفاری کریمی

برندگان اسپیکر JBL Clip2

وحید ذبیحی راد

برندگان هندزفری JBL T100

میثم شکری، عرفان جلمبادانی، داورد نظری، مصطفی آخوندی، منصوره اکبر زاده، امیر جعفر خلیلی، ناصر محمدی، سید محمد بصام، لیلا سعیدی و کاظم آقایی میبدی

برندگان کارت VIP هواوی

مهدی جدیدی، فرحناز جمشیدیان، یوسف انتظاری، وحید سبزی، محمد نجار، حسین حیدری، باقر طالبی، سمیرا بابایی، بهلول احمد زاده، مهرداد نجف زاده، یوسف علیخانی، فاطمه مرادیان، امید هاشمی زاده، رضا جعفری، سید محمد اسدی، نوید انصاری پور، محمد عسکری مجد آبادی، ابوالفصل کریمی نیا، فرامرز ترابی مقدم و فردین اسماعیل زاده

لازم به ذکر است که این جشنواره تا پایان عید نوروز ۹۷ ادامه داشته و هر هفته در روز پنجشنبه، قرعه کشی برای تعیین برندگان انجام خواهد شد.





منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار