کد خبر: ۱۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 15
اینتل در تازه‌ترین نگارش از درایور پردازنده‌های گرافیکی مجتمع HD Graphics خود یک پنل جدید اضافه کرده که قادر به بهینه سازی تنظیمات برای برخی از عناوین بازی است و می‌تواند در دست یابی به یک تجربه بهتر از گیمینگ مؤثر باشد.

به گزارش آی تابناک : این قابلیت جدید با نگارش 15.65 از پنل مدیریت درایور پردازنده‌های گرافیکی مجتمع HD Graphics اضافه شده و بر روی پردازنده‌های نسل ششمی و جدیدتر از آن کار می‌کند. اینتل تاکید کرده این قابلیت جدید که بهینه سازی خودکار تنظیمات محسوب می‌شود، در مرحله  بتا است و هم اکنون به تعداد انگشت شماری عنوان بازی محدود می‌شود در آینده شاهد پشتیبانی گسترده‌تر خواهیم بود. بهینه سازی برای عناوین بازی زیر برای کلیه پردازنده‌های گرافیکی مجتمع سازگار با این درایور قابل استفاده است:

    Battlefield 1
    Battlefield 4
    American Truck Simulator
    Call of Duty WWII
    Destiny 2
    DOTA 2
    Grand Theft Auto V
    League of Legends
    Overwatch
     World of Tanks

اما اگر پردازنده سیستم شما دارای پردازنده گرافیکی مجتمع HD Graphics 620 یا جدیدتر از آن است، این قابلیت جدید به عناوین زیر محدود می‌شود:

    Fortnite: Battle Royale
    They Are Billions
    Lost Sphear
    Age of Empires: Definitive Edition
    Final Fantasy XII: The Zodiac Age HD
    OK KO: Let's Play Heroes
    Subnautica
    Legrand Legacy: Tale of the Fatebounds
    Dragon Ball FighterZ

در نهایت به پردازنده‌های گرافیکی مجتمع سری Iris Pro اینتل می‌رسیم که هم اکنون از این قابلیت جدید برای  Kingdom Come: Deliverance،Street Fighter V: Arcade Edition و Metal Gear Survive پشتیبانی می‌کند. اگر عنوان مورد علاقه شما در این لیست‌ها یافت نمی‌شود، اینتل وعده داده است در آینده عناوین بیشتری را اضافه خواهد کرد. شما می‌توانید با کلیک بر روی آیکون "Gaming" در پنل مدیریت درایور اینتل، به این قابلیت جدید دست پیدا کنید. علی رغم این واقعیت که اغلب گیمرها از کارت گرافیک مجزا استفاده می‌کنند، اما تلاش‌های اخیر اینتل یک گام مثبت است.







منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار