کد خبر: ۱۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 04
گوگل به دنبال احداث دفتر مرکزی جدیدی در شهر لندن است که به علت وسعت فراوان طولانی ترین آسمان خراش افقی این شهر لقب گرفته است.
به گزارش آی تابناک : گوگل در ژوئن سال ۲۰۱۳ از برنامه های خود برای تاسیس یک دفتر مرکزی جدید در پایتخت انگلیس خبر داد.

دفتر مرکزی گوگل در لندن


تاسیس این دفتر در مرکز کینگز کراس لندن صورت می گیرد و در حالی که آسمان خراش ها معمولا به طور عمودی ساخته می شوند، این ساختمان به طور افقی و در محوطه وسیعی بر روی سطح زمین گسترده می شود و ارتفاع آن از ۱۱ طبقه فراتر نمی رود.

درازای این مرکز کاری تازه گوگل حدود ۳۱۰ متر است و تعدادی از شرکت های بزرگ معماری مانندBjarke Ingels Group  و  Heatherwick Studiosدر اجرای این طرح با گوگل همکاری دارند.

این اولین بار در جهان است که یک آسمان خراش به صورت افقی در جهان به چنین شیوه ای طراحی می شود و انتظار می رود این پدیده جدید طی سال های آینده در دیگر نقاط جهان و از جمله آمریکا نیز محبوب شود.

کارشناسان می گویند طراحی ساختمان های بلندمرتبه به صورت افقی و نه عمودی زندگی را برای انسان ها ساده تر کرده و تماس آنها با محیط اطراف را نیز ساده تر می کند و از فشارها و دشواری های زندگی شهری می کاهد.

کار احداث این ساختمان منحصر به فرد از سال ۲۰۱۸ آغاز می شود و پس از تکمیل ۷۰۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد. ساختمان یادشده و تاسیسات جانبی آن در مجموع محوطه ای به وسعت ۹ هکتار را به خود اختصاص می دهند.





منبع : فرست اسپات 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار