کد خبر: ۱۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 28
واتس آپ در نهایت تصمیم گرفت که ویژگی "Delete for Everyone” برای یک میلیارد کاربر خود فعال کنید
به گزارش آی تابناک: واتس آپ در نهایت تصمیم گرفت که ویژگی "Delete for Everyone” برای یک میلیارد کاربر خود فعال کنید. این تیم بیش از یک سال این ویژگی را آزمایش کرده و در حال حاضر برای تمام کاربران در سیستم عامل های ویندوزفون، اندروید، آی او اس و نسخه وب در دسترس است.
در دسترس قرار گرفتن به مرور این ویژگی خیلی کند است و قابلیت "Delete for Everyone” احتمالا در چند روز آینده برای تمام کاربران در دسترس باشد. این ویژگی به کاربران کمک می کند که از ارسال اشتباه پیام برای سایر مخاطبین جلوگیری و پیام را قبل از دریافت توسط گیرنده حذف یا لغو کنند.
کاربران برای استفاده از این قابلیت باید آخرین نسخه واتس آپ را داشته باشند. اسم این ویژگی قبلا "Revoke” بود اما هم اکنون به "Delete for Everyone” تغییر کرده است.

واتس آپ قابلیت

ویژگی "Delete for Everyone” برای هر نوع پیامی مانند: پیام متنی، تصاویر، فیلم ها، گیف ها، پیام صوتی، فایل ها، موقعیت های مکانی و… کار می کند.
کاربران باید خیلی سریع به حذف پیام اقدام کنند، زیرا زمان لغو پیام 7 دقیقه است و پس از آن نمی توان پیام را لغو یا حذف کرد. همچنین گیرنده پیام نیز باید آخرین نسخه واتس آپ را داشته باشد تا ویژگی "Delete for Everyone” عمل کند.
این ویژگی همچنین برای کاربرانی که نسخه های قدیمی واتس آپ را دارند کار می کند، اما برای کاربران سیمبین در دسترس نخواهد بود زیرا واتس آپ پشتیبانی از این پلتفرم را متوقف کرده است.
این ویژگی برای تمام سیستم عامل ها از جمله؛ ویندوزفون، آی او اس، اندروید و نسخه تحت وب فعال است. این یک به روز رسانی روی سرور های واتس اپ است و شما هیچ بروز رسانی ای از طریق فروشگاه های مربوطه دریافت نمی کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار