کد خبر: ۱۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 26
نماینده وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات در کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده گفت: طرح های فنآورانه کشور از تسهیلات کم بهره بهره مند می شوند.
به گزارش آی تابناک : محمد غلامی چهارشنبه شب در جمع تعدادی از فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فنآوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: براساس هماهنگی های به عمل آمده با پست بانک، طرح های فنآورانه تا سقف 3 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره دریافت می کنند.
وی افزود: در این طرح ضمانت تسهیلات تا سقف سه میلیارد ریال با سفته و بیشتر از آن با ضمانت نامه بانکی یا سند ملکی قابل قبول است.
غلامی تصریح کرد: حوزه های مورد حمایت این طرح تحقیق و توسعه، ارتقای کسب و کار و کمک به صادرات محصولات و خدمات است.
وی یادآور شد: تسهیلات حوزه تحقیق و توسعه طرح های فنآورانه با کارمزد سه درصد و بقیه وام های این طرح با سود 10 درصد پرداخت خواهد شد.
نماینده وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات در کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده اظهار کرد: مدت استراحت بازپرداخت حوزه تحقیق و توسعه طرح های فنآورانه 18 ماه با 60 ماه دوران مشارکت و بقیه طرح ها 12 ماه با 36 ماه دوران مشارکت است.
وی گفت: به شرکت های نوپا و تازه تاسیس در این بخش با سابقه تاسیس زیر سه سال یک میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد اختصاص می یابد.
غلامی تاکید کرد: به ازای سرمایه گذاری 300 میلیون ریال در حوزه ارتباطات و فنآوری اطلاعات یک شغل ایجاد می شود.
وی افزود: کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده تاکنون در 6 استان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، یزد، قزوین، زنجان و گیلان تشکیل شده است و چهارمحال و بختیاری می تواند استان هفتم در این حوزه باشد.
برای تشکیل و فعال کردن کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده استانی به حداقل وجود 10 طرح فنآورانه نیاز است.





منبع : ایرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار