کد خبر: ۱۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 13
طبق یک نظرسنجی که امروز توسط Farsight Security منتشر شد، شمار زیادی از متخصصان امنیتی فناوری اطلاعات، پاداش‌های شغلی خود را در نظر می‌گیرند، هرچند 57 درصدشان گزارش می‌دهند که در تعطیلات آخر هفته کار می‌کنند.
به گزارش آی تابناک : یک نظرسنجی نشان می دهد که 57 درصد از متخصصان امنیت فناوری اطلاعات در تعطیلات آخر هفته کار می‌کنند و اکثر آن‌ها معتقدند که شغل‌شان هنوز هم برایشان نفع دارد. طبق یک نظرسنجی که امروز توسط Farsight Security منتشر شد، شمار زیادی از متخصصان امنیتی فناوری اطلاعات، پاداش‌های شغلی خود را در نظر می‌گیرند، هرچند 57 درصدشان گزارش می‌دهند که در تعطیلات آخر هفته کار می‌کنند.

در این نظرسنجی که حدود 360 نفر از متخصصین امنیت فناوری اطلاعات را مورد سوال قرار داد، 97 درصد گفتند که هنوز شغلشان منعفت دارد و 85 درصد آن‌ها در تلاش برای ادامه کار در قسمت امنیت هستند. علاوه بر این، تقریبا یک سوم از پاسخ دهندگان به نظرسنجی،یعنی  29%، به طور متوسط روزانه 10 ساعت کار می‌کنند.

کارکنان امنیت فناوری اطلاعات حرفه‌ای

براساس این نظرسنجی، 51 درصد از پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند که بیشتر از یک بار رویداد مهمی را به دلیل یک حادثه امنیتی مرتبط با کارفرمای خود از دست داده‌اند.

پُل ویسی، مدیر عامل شرکت امنیتی Farsight Security، در یک بیانیه گفت: "حفاظت از اینترنت، کسب و کارهای ما و زیرساخت های ملی یکی از مهم ترین چالش‌های جهان است. متخصصان امنیت سایبر در پشت صحنه‌ها برای جلوگیری از بلایای طبیعی که ما به ندرت در مورد آن‌ها می‌شنویم، سخت کار می‌کنند و ما بیشتر به افرادی مانند آن‌ها نیاز داریم."

 

منبع: http://www.darkreading.com
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار