کد خبر: ۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 12

5 ویژگی‌ متمایز اضافه شده به سیستم عامل جدید اپل

روز گذشته (دوشنبه) اپل نسخه بتای iOS 9.3 را ارائه کرد که ممکن است نسخه نهایی iOS 9 نیز باشد. به نظر نمی‌رسد که این نسخه جدید صرفا یک به‌روزرسانی جزئی باشد، بلکه چند ویژگی مهم تازه به همراه خواهد داشت.

5 ویژگی‌ متمایز اضافه شده به سیستم عامل جدید اپل

به گزارش «آی‌تابناک»، روز گذشته (دوشنبه) اپل نسخه بتای iOS 9.3 را ارائه کرد که ممکن است نسخه نهایی iOS 9 نیز باشد. به نظر نمی‌رسد که این نسخه جدید صرفا یک به‌روزرسانی جزئی باشد، بلکه چند ویژگی مهم تازه به همراه خواهد داشت که برخی از آنها عبارتند از:

نوبت شب: این یک ویژگی قابل توجه برای تمام کسانی است که هنگام شب و بعد از کارکردن با گوشی خود، برای خواب دچار مشکل می‌شوند. اپل می‌گوید قابلیت نوبت شب باعث می‌شود گوشی آیفون از ساعت و مکان جغرافیایی برای تشخیص زمان غروب استفاده کند و پس از آن با تغییر رنگ‌های صفحه نمایش به سمت طیف رنگ‌های گرم­تر، کار را برای چشم کاربر آسان‌تر سازد. به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که بدخوابی‌های شبانه حاصل کار با آیفون یا آیپد، به فراموشی سپرده شوند.

ویژگی­های امنیتی برای یادداشت‌ها: ­اگر از اپلیکیشن یادداشت اپل برای ثبت اطلاعات مهم و حساس همچون گذرواژه‌ها، اطلاعات حساب بانکی، و یا اطلاعات پزشکی استفاده می‌کنید، iOS 9.3 با محدود کردن دسترسی به آنها از طریق ایجاد گذرواژه یا اثر انگشت، امنیت بیشتری را برای این اطلاعات فراهم می‌کند.

جفت کردن چند اپل واچ با آیفون شما: به این ترتیب شما قادر خواهید بود چندین ساعت هوشمند اپل را با تنها یک گوشی آیفون جفت کنید. این ویژگی، به خصوص برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها مفید خواهد بود، چرا که هر لحظه می‌توانند ببینند کارکرد اپلیکیشن‌هایشان با سخت افزار جدید اپل واچ چه تفاوتی نسبت به سخت افزارهای قدیمی‌تر دارند. به علاوه، کسانی هم که به هر دلیلی بیش از یک اپل واچ دارند می‌توانند از این قابلیت تازه بهره‌مند شوند.

پیدا کردن ساده­تر اپلیکیشن‌های سلامتی: اگر ازجمله افرادی هستید که در پیدا کردن اپ‌های حوزه بهداشت و سلامت مشکل دارید، iOS 9.3 پیشنهادهای جدیدی برای پیدا کردن اپ مناسب از طریق دسته‌بندی‌های مختلف، از جمله وزن، تمرین ورزشی، و خواب فراهم کرده است.

میانبرهای 3دی تاچ جدید: 3دی تاچ (لمس سه بعدی) قابلیت فوق‌العاده‌ای است و اپل نیز چند میانبر دیگه برای آب و هوا، تنظیمات، قطب‌نما، بهداشت، اپ استور و اپ‌های آی‌تیونز استور به آن اضافه کرده است.


منبع: BGR
منبع: iTabnak
ارسال نظر
Array
جدیدترین اخبار