توییتر طی یک سال گذشته تغییرات زیادی را هم در ساختار سازمانی و هم در شبکه اجتماعی خود با هدف جذب مخاطب و سود بیشتر ایجاد کرده است. در آخرین این تغییرات قرار است قابلیت اضافه کردن استیکر به تصاویر بر روی این شبکه اجتماعی اضافه شود که آن را بسیار شبیه به اسنپ چت خواهد کرد.
به گزارش «تابناک» روز گذشته – دوشنبه – شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که قرار است قابلیت اضافه کردن استیکر به عکس ها را اضافه کند تا خلاقیت بیشتری را برای کاربران این شبکه اجتماعی فراهم آورد. بر این اساس کاربران میتوانند قبل از انتشار و اشتراک گذاری تصاویر در این شبکه اجتماعی استیکرها و اموجی های مورد علاقه خود را انتخاب و با تغییر اندازه به این تصاویر اضافه کنند.
مدیر ارشد تولید توییتر «ساسانک ردی» در یک پست وبلاگی در همین خصوص گفته است: کاربران میتوانند از این استیکر ها برای بیان افعال و احساسات خود، پشتیبانی و حمایت از یک موضوع و یا ایجاد یک خلاقیت استفاده کنند.
همچنین کاربران میتوانند اقدام به جستجوی استیکرها در این شبکه اجتماعی کنند. بر این اساس که وقتی یک کاربر بر روی یک استیکر کلیک کند در یک تایم لاین مجزا میتواند تمامی موارد استفاده از آن را در تصاویر مختلف مشاهده کند. این قابلیت طی دو هفته آینده بر روی نرم افزارهای اندروید و iOS عرضه خواهد شد.
در واقع این قابلیت مشابه قابلیتی است که در حال حاضر بر روی نرم افزار پیام رسان اسنپ چت و برخی دیگر از نرم افزارهای مشابه وجود دارد و به این دلیل توییتر از این قابلیت پشتیبانی میکند که میتواند تعداد مخاطبان آن را افزایش دهد. طی فصل اول سال میلادی جاری این شبکه اجتماعی برابر با 310 میلیون کاربر فعال داشته است که نسبت به سال گذشته حاکی از افزایش 3 درصدی است. این در حالی است که از ابتدای سال جاری میزان به اشتراک گذاری محتوی در این شبکه اجتماعی برابر با 30 درصد کاشه داشته است.