تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 13

تأسیس مرکز همکاری امنیت سایبر بین هند و مایکروسافت

شرکت نرم‌افزاری مایکروسافت، تأسیس مرکز همکاری امنیت سایبری خود در شهر گورگان هند را رسماً اعلام کرد.
مسئولان بخش هند مایکروسافت، با اعلام تأسیس مرکز همکاری امنیت سایبری این شرکت آمریکایی در هند، اعلام کردند، با افزایش همکاری بین بخش‌های خصوصی، دولتی و مراکز علمی-دانشگاهی این کشور قصد دارند، رایانه‌های هندی و کاربران اینترنتی این کشور را در مقابل تهدیدات سایبری مصون کنند.

بسکر پرمانیک (Bhaskar Pramanik)، رئیس بخش هند مایکروسافت، در خصوص همکاری این شرکت آمریکایی با هند، اعلام کرد: "هم‌زمان با افزایش اهمیت داده و اطلاعات در رشد جهانی و همه‌گیر شدن فناوری رایانش ابری در جهان، هند نیز به نقطه حساسی از پیشرفت رسیده است. امنیت سایبری برای کمپین «هند دیجیتال» بسیار ضروری و مهم است. اقتصاد مبتنی بر داده و اطلاعات تنها زمانی به رشد و شکوفایی می‌رسد که دولت، مراکز تجاری و افراد، به محیط رایانش ابری وسیع و انعطاف‌پذیر دست رسی داشته باشند؛ محیطی که اطلاعات آن امن باشد. تأسیس مرکز همکاری امنیت سایبری در شهر گورگان، تعهد ما به امنیت هند و را نشان می‌دهد."

قرار است متخصصان بخش جرائم دیجیتال مایکروسافت در مرکز همکاری امنیت سایبر جدید فعالیت کنند. تیم موردنظر شامل وکلا، بازرس‌ها و تیم پاسخگویی به مشکلات امنیتی است. مرکز همکاری امنیت سایبری مایکروسافت در هند، هفتمین سازمان مایکروسافت از این نوع در جهان است.


سایربان

ارسال نظر
Array
جدیدترین اخبار