کد خبر: ۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 01

اسمارت فون فوق امنیتی 14000 دلاری که همه اجازه خرید آن را ندارند

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط ادوارد اسنودن حالا دیگر ثابت شده که اسمارت فون های ما در مقابل حملات هکرها به هیچوجه ایمن نیستند. بهر حال، اگر دنبال اسمارت فونی هستید که شما را از امنیت بیشتری نسبت به گوشی های معمول اندرویدی و iOS برخوردار کند، احتمالا باید به اسمارت فون 14 هزار دلاری Solarin که محصول استارتاپی به نام Sirin Labs است فکر کنید. البته اینکه آیا مجاز به خرید این گوشی هستید یا نه به ملیت شما بستگی دارد!
این کمپانی سولارین را اینگونه توصیف می کند:"مختص بازرگانان بین المللی که نسبت به اطلاعات موجود در گوشی خود بسیار حساسند و در عین حال به کارآیی، کیفیت و طراحی نیز اهمیت می دهند."


SirinLabs فروش محصول خود را از فردا در فروشگاه این کمپانی در لندن و از روز 30 ژوئن در فروشگاه Harrods آغاز می کند.


Solarin از ویژگی های امنیتی کمپانی های سوم شخص برخوردار است که می توان به نرم افزار ضد حملات سایبری Zimperium و کدگذاری چیپست به چیپست 256 بیتی AES اشاره کرد؛ این فناوری مشابه فناوری است که توسط ارتش های سراسر دنیا برای تامین امنیت مکالمات نظامی استفاده می شود. بعلاوه بر روی پنل پشتی این گوشی یک دکمه فیزیکی وجود دارد که با استفاده از آن می توان کد گذاری بیشتری را به مکالمات و مکاتبات افزود.

تک شات


این اسمارت فون از اسنپدراگون 810 کوالکوم بهره می برد و از 24 باند LTE و فناوری وای فای مولتی گیگابایتی پشتیبانی می کند. نمایشگر آن 5.5 اینچی است و از رزولوشن کواد اچ دی برخوردار است. دوربین پشتی سولارین نیز 23.8 مگاپیکسلی است.


حالا این کمپانی برای اطمینان از اینکه سولارین به دست افراد نامطمئن نمی افتد، اعلام کرده این اسمارت فون فقط به افرادی فروخته می شود که کشور متبوعه آنها در لیست کشورهای مجاز این کمپانی باشد و هویت آنها با استفاده از پاسپورتشان تایید شود. این کمپانی در خصوص کشورهایی که در این فهرست قرار دارند هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است.

ارسال نظر
Array
جدیدترین اخبار