شرکت نوکیا معنای کامل سقوط از عرش به فرش بوده است و در طول چند سال از باارزشترین برند دنیا به یک نام نوستالژیک بدل شده است.
بااینحال دوری این شرکت از بازار تلفنهای همراه به معنای حذف آن از دنیای فناوری نبوده است و این شرکت در ردههای دیگری به فعالیت در سطح بالا ادامه داده است.
یکی از مهمترین دستاوردهای نوکیا در دوران عدم حضور در بازار تلفن همراه را میتوان ساخت دوربین ۳۶۰ درجه اوزو بهحساب آورد که در نوع خود یکی از باکیفیتترین مدلهای موجود در بازار بهحساب میآید.
این دوربین ۶۰ هزار دلاری میتواند خدمات متنوعی در برداشت تصاویر ۳۶۰ درجه را از خود ارائه کند که این خدمات بهتازگی با یک پیشرفت بسیار بزرگ همراه بودهاند.
بر اساس گزارشها، این دوربین میتواند تصاویر واقعیت مجازی را بهصورت آنلاین به مراکز دیگر استریم کرده و در حقیقت امکان پخش زنده با فرمت تصاویر واقعیت مجازی را فراهم آورد.
شایانذکر است که این قابلیت با بیشتر شدن محبوبیت پخش نشستها و جلسات معارفه محصولات دیجیتالی بر روی پلتفرمهای محصولات واقعیت مجازی میتواند به فروش بیشتر این دستگاه کمک شایانی بکند.