کد خبر: ۲۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 29

چگونه در اینستاگرام یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق اجرا کنیم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی با کمک افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، این اواخر رواج یافته و بسیاری از کسب‌وکارها از این شیوه مدرن بازاریابی برای معرفی محصول و خدمات خود استفاده می‌کنند.
به گزارش آی تابناک : اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی با کمک افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، این اواخر رواج یافته و بسیاری از کسب‌وکارها از این شیوه مدرن بازاریابی برای معرفی محصول و خدمات خود استفاده می‌کنند.

اما نکته اینجاست نتیجه استفاده کسب‌وکارهای مختلف از این ابزار مدرن بازاریابی همیشه یکسان نیست و در بسیاری از موارد، یک اینفلوئنسر مطرح با دنبال‌کنندگان زیاد، نمی‌تواند نتیجه مورد انتظار کسب‌وکاری که با وی همکاری کرده حاصل کند. در مقابل کسب‌وکارهایی هم هستند که با همراهی یک اینفلوئنسر با دنبال‌کنندگان نه چندان زیاد، محصول و خدمات خود را به بهترین شیوه ممکن به مخاطبان معرفی کرده‌اند.

اگر می‌خواهید بدانید دلیل این اتفاق چیست با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. ما علاوه بر معرفی ابزار اینفلوئنسر مارکتینگ، راه استفاده درست از این ابزار را به شما می‌گوییم.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از شیوه‌های مدرن بازاریابی است که در این شیوه، کسب و کارها می‌کوشند با کمک افراد شناخته شده در فضای اینستاگرام که بر تصمیم و رفتار دنبال‌کنندگانشان تأثیر می‌گذارند، کالا و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنند. در این شیوه بازاریابی، اینفلوئنسر باید به خوبی محصول یا خدمتی که قصد معرفی یا پیشنهاد آن به مخاطب را دارد بشناسد و با بیان مزایای استفاده از محصول یا خدمت، مخاطب را به خرید یا استفاده از محصول مورد نظر تشویق کند. در این شیوه همچنین بیان تجربه شخصی استفاده از محصول یا خدمت موثر است.

بایدهای اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر قصد دارید برای معرفی محصول یا خدمات خود از ابزار اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید، توجه به برخی از موارد ضروری است. به عنوان مثال، در اینفلوئنسر مارکتینگ موارد کلی وجود دارد که فارغ از اینکه اینفلوئنسر کیست باید رعایت شود. یکی از این موارد، یافتن اینفلوئنسرهایی است که در رابطه با محصول شما فعالیت دارند که پیدا کردن آن ها با کمک پلتفرم‌های مطرح اینفلوئنسر مارکتینگ مانند نشانت به مراتب ساده و امن‌تر از جستجو در اینستاگرام و برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهاست. انتخاب ناآگاهانه اینفلوئنسر یکی از از دلایلی است که موجب شکست کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است برای اجرای کمپینی با موضوع حفظ محیط زیست، ناآگاهانه اینفلوئنسری انتخاب شود که در پست‌های قبلی خود، رفتاری متضاد با موضوع کمپین از خود نشان داده باشد. رفتارهایی چون، پوشیدن لباس از پوست حیوانات، مصرف ظروف یکبار مصرف و...

موضوع دیگری که نباید از آن غافل شد، این است که کمپین باید برای اینفلوئنسر کاملا شفاف باشد تا بتواند به سوالات احتمالی درباره محصول یا خدمتی که معرفی می‌کند، پاسخ دهد. جذابیت کمپین برای اینفلوئنسر نیز موضوعی است که باید به آن توجه داشت. چرا که اگر کمپین جذابیت لازم را برای اینفلوئنسر نداشته باشد، ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نشود.

به همین دلیل نشانت زمینه‌ای فراهم کرده است که اینفلوئنسرها بتوانند از میان کمپین‌های معرفی شده در این پلتفرم، کمپین مورد علاقه خود را انتخاب و اجرا کنند.

نشانت چگونه به اینفلوئنسر و کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

نشانت به عنوان بهترین پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران، بستری را فراهم کرده است تا کسب‌وکارها بدون نیاز به اینکه برای یافتن اینفلوئنسرها در اینستاگرام جستجو کنند، اینفلوئنسر مناسب برای معرفی محصول و خدمات خود را پیدا کنند. نشانت کمپین‌های تبلیغاتی را روی وبسایت خود تعریف و معرفی کرده است تا اینفلوئنسرها، کمپینی که برای آنها جذاب است را انتخاب و اجرا کنند. در مرحله بعد، کسب‌وکارهایی که به خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ نیاز دارند، پس از مشاهده و بررسی درخواست‎های ثبت شده، اینفلوئنسرهای مورد نظر را انتخاب و پس از آن فعالیت اینفلوئنسر شروع می‌شود و در نهایت پس از پایان کمپین، نشانت گزارش کاملی برای صاحب کسب و کار ارسال می‌کند.

تسهیل برقراری ارتباط بین اینفلوئنسر و متقاضیان دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ، شفافیت قیمت، نظارت دقیق بر نحوه اجرای کمپین‌ها تا پایان پروژه، امکان انتخاب آزادانه برای دو طرف، ارائه گزارش‌های آماری کامل و افزایش سرعت اجرای کمپین‌ها از مزایای دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ از نشانت است.

اگر شما هم به دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ نیاز دارید یا  به عنوان یک اینفلوئنسر قصد دارید با برندهای مختلف همکاری کنید به نشانت مراجعه کنید.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
Array
جدیدترین اخبار