در هر صورت قرار است از بی ام و M2 CS در نمایشگاه لوس آنجلس پرده برداری شود و قیمت دقیق آن نیز با توجه به این که رونمایی رسمی از این کوپه آتشین صورت نپذیرفته است مشخص نیست.
در بخش ظاهری از اسپیلیتر جدید در جلو، اسپویلر کوچک فیبرکربنی بر روی درب صندوق و دیفیوزر تمام کربنی با قابلیت افزایش نیروی رو به پایین کار شده است. همچنین امکان انتخاب رینگ های 19 اینچی آلومینیوم فورج کاری شده در دو رنگ مشکی و مات طلایی وجود دارد و چهار رنگ اختصاصی بدنه نیز برای این کوپه آتشین در نظر گرفته شده است.
طبق اطلاعات منتشر شده M2 CS از همان موتور S55 (نسل قبلی موتورهای 6 سیلندر M که در مدل M3/M4 و M2 Competiton استفاده شده بود) نیرو می گیرد که به لطف سیستم جدید خروجی اگزوز توانایی تولید 444 اسب بخار در دور 6250 rpm را دارد. این نیرو در حدود 40 اسب بخار بیشتر از مدل Competiton است. با توجه به کاهش وزن، نسبت قدرت به وزن M2 CS به 286 اسب بخار به ازای هر تن می رسد. حداکثر گشتاور نیز برابر با 549 نیوتن متر است.
همچنین در بخش شتاب گیری ثانویه بین سرعت 80 تا 120 کیلومتر در مدل دنده دستی و اتوماتیک شاهد بهبود عملکرد به میزان 3.3 و 3.1 ثانیه هستیم.
رینگ و چرخ 19 اینچی میشلن پایولت اسپرت کاپ 2 ابعادی برابر با 245/35 در جلو و 265/35 در عقب دارد و حداکثر سرعت نیز به 280 کیلومتر بر ساعت می رسد.
سیستم تعلیق قابل تطبیق پذیر M نیز راه خود را به M2 CS باز کرده است که قابلیت تنظیم تحت سه حالت راحت، اسپرت و اسپرت پلاس را دارد. ترمزهای جلو نیز به ابعاد 400 میلی متر در جلو از نوع 6 پیستونه و 380 میلی متر در عقب از نوع 4 پیستونه آهنی هستند.
در داخل اتاق نیز شاهد استفاده گسترده از فیبرکربن و چرم آلکانتارا هستیم. به علاوه صندلی های M4 CS نیز راه خود را به این مدل باز کرده اند. همچنین سیستم صوتی اختصاصی هارمن کاردون و چراغ های LED تطبیق پذیر از دیگر تغییرات این خودرو به شمار می روند.
به نظر می رسد که این مدل تولید محدود در تعداد 2200 دستگاه تولید خواهد شد و از همین حالا مشتریان خاص بی ام و خود را آماده سواری با یکی از خاص ترین محصولات M نشان چند سال اخیر خواهند کرد.