البته این کودک که به زودی متولد خواهد شد، تنها سلبریتی کم سن و سال این خانواده در اینستاگرام نیست و خواهران دو قلوی او نیز بیشتر از ۲.۵ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارند. پدر این بچه ها در مصاحبهای با نشریه تایمز اعلام کرده که هر پست تبلیغاتی در پیج دختران او مبلغی بین ۱۰ الی ۲۰ هزار دلار هزینه در پی خواهد داشت.
جدا از بحث های مربوط به حفظ حریم خصوصی نوزدان، هنوز مرز های قانونی و اخلاقی برای استفاده از کودکان برای کسب درآمد های این چنینی مشخص نیست. در همین راستا، پیش از این اعلام شده بود که میانگین سنی مخاطبان کانال یوتوب دو کودک خردسال معروف اوا و اورلی عددی بین ۲۵ تا ۴۴ سال است که نشان میدهد والدین این کیدفلوئنسر ها باید نگران موضوعاتی مانند پدوفیلی هم باشند.
در هر صورت، دنیای مدرن فعلی تا حدی تحت تاثیر قدرت شبکه های اجتماعی قرار گرفته که از یک کودک متولد نشده هم برای انجام تبلیغات و معاملات مالی استفاده میشود. جدا از والدینی که اهمیتی به حفظ حریم خصوصی فرزندان خود نمیدهند، باید انتظار تصویب قوانین سخت گیرانهتری را از جانب شبکه های اجتماعی برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی از کودکان داشته باشیم.