موتورهای برقی این خودرو روی محور جلو و عقب نصب شده اند. موتور نصب
شده روی محور جلو قادر به تولید ١٠٧ اسب بخار قدرت است. موتوری که روی محور
عقب قرار گرفته، ٢٠١ اسب بخار قدرت تولید می کند.
پژو گشتاور تولیدی این موتورها را در مجموع برابر با ٥٠٠ نیوتون متر اعلام
کرده است. سرعت این خودرو در مدت زمان ٤/٣ ثانیه از صفر به ١٠٠ کیلومتر بر
ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با ٢٥٠ کیلومتر بر ساعت است و با توجه
به قرارگیری یک موتور برقی بر روی محور عقب می توان آن را یک سدان چهار
چرخ محرک به حساب آورد.
طراحان پژو برای تمایز این کانسپت از مدل های معمول اقدام به باز طراحی سپر جلو ، طراحی دیفیوزر عقب ، آیینه های جانبی از جنس فیبر کربن و رینگ های ۲۰ اینچی نموده اند ضمن اینکه عرض محور جلو و عقب به ترتیب (بیست و چهار) و دوازده میلیمتر افزایش داشته است. همچنین ارتفاع این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد کاهش پیدا کرده است.
اما شاید یکی از جزییات طراحی که باعث تمایز این کانسپت از نسخه فعلی می شود، وجود بالچه های کوچکی است که بر روی ستون های C خودرو، بعد از درب های عقب طراحی و نصب شده است. هنوز کاربرد این بالچه های ظریف و جذاب از سوی پژو اعلام نشده است و معلوم نیست که نسخه نهایی و تولید انبوه نیز از چنین ویژگی ای برخودار خواهد بود یا خیر، اما می توان گفت که این خودرو تا حد زیادی به نسخه نهایی شباهت دارد و پژو در واقع یک محصول تازه تولیدی را در قالب این کانسپت معرفی کرده است.
از دیگر المان های طراحی داخلی خودرو می توان از بکار گیری پوشش تریم
آلکانترا با فیبر کربن، صندلی های اسپورت و نمایشگر ۱۰ اینچی کنسول میانی و
کلاستر (صفحه آمپر) تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی نام برد.
پژو اعلام کرده که براساس برنامه ریزی های فعلی، نمونه تولیدی کانسپت جدید و اسپرت پژو 508 اواخر سال 2020 روانه بازار خواهد شد.