او به نمای جلوی این شاسیبلند ایتالیایی دست نزده و تنها فلاپ موجود در سپر جلو را دستکاری و خشنتر کرده است.
Prisk که به وضوح خلق خودرویی آفرود را مدنظر داشته از رینگهای آفرود و لاستیکهای مخصوص برای افزایش ارتفاع خودرو در دنیای مجازی استفاده کرده و اوروس را به خودرویی تشنهتر برای ورود به مسیرهای سخت بدل کرده است.
بجای کابین واقعی اوروس نیز شاهد محفظه بار بزرگ پیکاپ هستیم. لامبورگینی
احتمالاً وارد دنیای پیکاپ ها نخواهد شد و حداقل برای آیندهای نزدیک که
اینگونه خواهد بود. به این ترتیب مرسدس X کلاس همچنان عنوان لوکسترین
پیکاپ بازار را به خود اختصاص خواهد داد.
جدای از این موارد، آیا کسی 10 سال پیش فکر میکرد که رولزرویس، بنتلی و فراری به دنیای شاسی بلندها وارد شوند؟