به گزارش تابناک؛ حتی پس از آنکه بیوک قطع تولید کاسکادا پس از عدم تولید کاسکادای اوپل را
تأیید نکرد هم مشخص بود این خودرو آیندهای نخواهد داشت. به همین خاطر
بیانیهی منتشر شدهی بیوک مایهی تعجب نشده است.
کاسکادا نقش خود را به خوبی در سبد محصولات ما ایفا کرد و فروش آن بالاتر از اکثر رقبای کانورتیبل دیگر بود.
این خودروساز همچنین خاطرنشان ساخته کاسکادا در مدل سال 2019 خود با بازار خداحافظی خواهد کرد و نمایندگیها تا آن زمان موجودی انبار کافی برای تأمین نیازهای بازار خواهند داشت.
کاسکادا در اوایل سال 2016 عرضه شد و عنوان اولین کانورتیبل بیوک در 25
سال اخیر را یدک کشید. پیشرانهی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی این خودرو قدرت
200 اسب بخاری و گشتاور 300 نیوتون متری داشته و از آن به عنوان جایگزین
ارزانتر آئودی A3 کابریولت نام برده شده است.
علیرغم اینکه کاسکادا ارزانتر از آئودی است اما این خودرو اصلاً بازخورد
خوبی در بازار نداشته و بیشترین میزان فروش آن در سال 2016 و به تعداد 7153
دستگاه بوده است. از آن به بعد شاهد افت فروش ادامهدار این خودرو بودیم
به گونهای سال پیش تنها 4136 دستگاه کاسکادا در آمریکا فروخته شد.
اگرچه این خودرو جذاب نیست اما خب عدم تولید یک کانورتیبل دیگر هم ناراحت
کننده است. با این وجود جنرال موتورز قبلاً خودروی روباز تقریباً هم قیمتی
را عرضه کرده است. این خودرو شورولت کامارو کانورتیبل با قیمت 32495 دلار
است. شایان ذکر است قیمت پایهی کاسکادا هم 33995 دلار میباشد. تفاوت
قیمتی دو خودرو زیاد نیست اما خب بیوک با پوشش چرم کابین، صندلیهای جلوی
گرم شونده، صفحهنمایش 7 اینچی و جیپیاس و ناوبری عرضه شده است.