سوپر شاسیبلند ایتالیایی در حالت استاندارد از پیشرانهی 8 سیلندر 4
لیتری توئین توربو با قدرت 650 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتون متری استفاده
میکند که باعث میشود این خودرو عنوان قویترین شاسیبلند دنیا را یدک
بکشد. البته این لقب به جیپ گرند چروکی تراک هاوک 707 اسب بخاری تعلق دارد
اما خب بازار هدف دو شرکت کاملاً متفاوت است و بهتر است از این مطلب
بگذریم.
به هر حال، منهارت قدرت پیشرانه را به عدد قابلتوجه 812 اسب بخار و گشتاور 980 نیوتون متر رسانده که چند دهم ثانیهای از شتاب 3.6 ثانیهای اوروس استاندارد را کم میکند.
به یاد داشته باشید که قدرت اوروس تیون شده بیشتر از آونتادور SVJ با قلب آهنین 12 سیلندر 6.5 لیتری 770 اسبی میباشد.
خب این قدرت عظیم چگونه به دست آمده است؟ با برنامهریزی دوبارهی ECU و استفاده از توربوهای بهبود یافته و سیستم اگزوز اسپورت میتوان چنین قدرتی را تولید کرد. البته به منظور هماهنگی بهتر با این قدرت زیاد، گیربکس 8 سرعته ی اتوماتیک اوروس هم بهبود یافته است.
همچون سایر محصولات تیون شده توسط منهارت، اوروس در بدنه هم برخی تغییرات
را تجربه کرده است. آپرون جلو، کاپوت، رکابهای جانبی، قوسهای چرخ،
اسپویلر و دیفیوزر عقب از فیبر کربن ساخته شدهاند. روی بدنه هم نوارهای
مشکی دیده میشوند.
تغییر نهایی این خودرو رینگهای 21 اینچی با الگوی Y و لاستیکهای پیرلی پی زیرو میباشد.