پیشرانه بامو توسط مهندسان تویوتا و خاص سوپرا تنظیم شده است. البته
برخی دیگر از سخت افزارهای اصلی بامو هم در سوپرا بکار رفته که از جمله ی
آنها می توان به گیربکس 8 سرعته و شاسی اشاره کرد. علیرغم وجود اشتراکات
فنی زیاد، این دو شرکت اعلام کرده اند هویت هر دو خودروی سوپرا و Z4 خاص
خودشان است. قطعا مطمئن هستیم که ظاهر این دو خودرو هیچ وجه اشتراکی نخواهد
داشت.
مهندس ارشد تویوتا همچنین گفته محصولات شرکت گازو ریسینگ از پیشرانه های
توسعه یافته توسط همین شرکت استفاده خواهند کرد. به این ترتیب بجای تولید
نسخه های قوی تر پیشرانه های کنونی شاهد تولید پیشرانه های کاملا جدیدی
خواهیم بود و احتمالا از سیستم های هیبریدی نیز برای کاهش آلایندگی و بهبود
قدرت استفاده خواهد شد.