کد خبر: ۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 17

آغاز فروش دامنه اینترنتی با پسوند cloud برای وب سایت‌ها

اگر دامنه هایی مانند com یا org و یا ir نمیتواند برای شما و وب سایت مدرن شما چندان جالب توجه باشد و ماهیت کار شما را نشان دهد، پس قطعا از شنیدن این خبر که اکنون میتوانید اقدام به ثبت دامنه هایی با پسوند .cloud کنید، خرسند خواهید بود.

اگر دامنه هایی مانند
.com یا .org و یا .ir نمیتواند برای شما و وب سایت مدرن شما چندان جالب توجه باشد و ماهیت کار شما را نشان دهد، پس قطعا از شنیدن این خبر که اکنون میتوانید اقدام به ثبت دامنه هایی با پسوند .cloud کنید، خرسند خواهید بود.

دامنه مادر .cloud البته در سال 2014 از سوی شرکت ایتالیایی Aruba خریداری شد و اکنون خرید دامنه هایی با این پسوند را برای سایر شرکت ها و وب سایت ها آزاد گذاشته است.

این دامنه اکنون از طریق GoDaddy و 1and1 قابل ثبت و خرید است و در حال حاضر برای ثبت دامنه با این پسوند 20 تا 25 دلار هزینه در نظر گرفته شده است که به شکل سالیانه در اختیار افراد و شرکت ها قرار میگیرد.

شرکت Aruba که بزرگترین و قدرتمند ترین شرکت هاستینگ و ثبت دامنه در ایتالیا است، در نوامبر سال 2014 و در یک مناقصه که گوگل، آمازون و چهار شرکت دیگر در آن حضور داشتند، دامنه .cloud را خریداری کرد.

اکنون این شرکت اعلام کرده است که به جای دریافت مبالغ کلان از شرکت ها و کسب و کارهای تحت Cloud برای فروش دامنه هایی با این پسوند، قصد دارد که این دامنه ها را به شکل انبوه برای همه کاربران و وب سایت ها عرضه کند.

ارسال نظر
Array
جدیدترین اخبار