کد خبر: ۱۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 23

کورتانا در ویندوز 10 با ظاهری جدید به‌روزرسانی شد

کورتانا به عنوان دستیار دیجیتال مایکروسافت از ویندوز فون 8.1 راه خود را به سیستم عامل موبایل این شرکت باز کرد و سپس در با معرفی ویندوز 10، این دستیار وارد سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت شد. در طول این مدت نسبتاً زیادی که از شروع به کار کورتانا می‌گذرد، این قابلیت بارها دستخوش تغییرات ظاهری و باطنی شده و حالا مایکروسافت با انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای آن، رابط کاربری جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورده است.

به گزارش آی تابناک : پیش از این مایکروسافت این به‌روزرسانی جدید را برای اینسایدرهای ویندوز در ایالات متحده در دسترس قرار داده بود، ولی حالا به نظر می‌رسدردموندی ها این رابط کاربری جدید کورتانا را برای تمام کاربران در سراسر جهان منتشر کرده‌اند.

این به‌روزرسانی جدید تغییرات و بهبودهای جدیدی را در رابط کاربری و طراحی کورتانا برای ارتباط با آن به ارمغان می‌آورد. مایکروسافت اکنونلینک‌هایی مانند برنامه‌ها، تنظیمات، اسناد، عکس‌ها و وب را اضافه کرده است.

یکی دیگر از تغییرات مهم، یک مجموعه اضافی از گزینه‌ها است که در حال حاضر زمانی که شما برای یک برنامه یا کلمه کلیدی جستجو کنید ارائهمی‌شوند. علاوه بر این، مایکروسافت اکنون فیلترهایی مانند برنامه‌ها، ایمیل، اسناد، عکس‌ها و وب را به نتایج جستجو اضافه کرده است.

توجه داشته باشید که به‌روزرسانی جدید کورتانا به صورت سروری صورت گرفته و در نتیجه نیازی به به‌روزرسانی سیستم عامل یا برنامه‌ها وجود ندارد. با این وجود به دلیل عرضه تدریجی، ممکن است این به‌روزرسانی هنوز برای دستگاه شما در دسترس قرار نگرفته باشد و نیاز باشد کمی بیشتر برای آن منتظر بمانید.



منبع : وینفون 
ارسال نظر
Array
جدیدترین اخبار