کد خبر: ۱۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 26

مشخصات هوشمند اقتصادی K4 ال جی بر روی وب سایت این شرکت درج شد

پیش از این گزارش شده بود که شرکت کره ای ال جی قرار است در سال میلادی جدید چند گوشی هوشمند جدید را به سری گوشی های هوشمند خانواده K خود اضافه کند و اکنون یکی از این گوشی ها با نام LG K4 در وب سایت این شرکت درج شده است.

پیش از این گزارش شده بود که شرکت کره ای ال جی قرار است در سال میلادی جدید چند گوشی هوشمند جدید را به سری گوشی های هوشمند خانواده
K خود اضافه کند و اکنون یکی از این گوشی ها با نام LG K4 در وب سایت این شرکت درج شده است.

این هوشمند در وب سایت ال جی در روسیه درج شده است و بر همین اساس میتوان برخی مشخصات فنی این هوشمند را بررسی کرد.

هوشمند K4 ال جی با صفحه نمایش 4.5 اینچ و با وضوح FWVGA (854 در 480 پیکسل) پردازشگر از نوع Media Tek با قدرت 1 گیگاهرتز بر روی چهار هسته و همچنین رم یک گیگابایت عرضه میشود.

از دیگر مشخصات فنی این هوشمند باید ه حافظه داخلی 8 گیگابایت آن و پشتیبانی از اسلات کارت حافظه MicroSD اشاره کرد و همچنین K4 ال جی مجهز به دوربین 5 مگاپیکسل در پشت و 2 مگاپیکسل در جلو برای تماس ویدئویی و سلفی است. دوربین پشتی از فلش LED نیز بهره میبرد.


پشتیبانی از دو سیم کارت و باتری با قدرت 1940 میلی آمپر از به همراه ابزارهای ارتباطی WiFi و بلوتوث و 4G LTE نیز نشان میدهد که به شکل کلی با یک هوشمند اقتصادی از سوی ال جی مواجه هستیم. هنوز در مورد بهای این گوشی و زمان دقیق ورد آن به بازار اطلاعاتی در دسترس نیست.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
atoosa
France
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
چطوری خوبه اندازه صفحهش خوبه
ارسال نظر
Array
جدیدترین اخبار