کد خبر: ۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 16

امتیاز 7313 برای هوآوی P9 در بنچمارک Geekbench

دیروز وبسایت چینی CNMO طرح اولیه ای از یک تلفن هوشمند منتشر کرده بود و آن را به پرچمدار آینده هوآوی یعنی P9 منتسب می دانست.
امتیاز 7313 برای هوآوی P9 در بنچمارک Geekbench

دیروز وبسایت چینی CNMO طرح اولیه ای از یک تلفن هوشمند منتشر کرده بود و آن را به پرچمدار آینده هوآوی یعنی P9 منتسب می دانست. این تصویر مهر تائیدی بر شایعات موجود درباره حضور دوربین دوگانه در این دستگاه نیز به شمار می رفت و همچنین نشان می داد اسمارت فون آتی شرکت چینی مورد بحث دکمه فیزکی هوم دارد و این امر موجب گشته تا زبان طراحی آن با روند همیشگی محصولات این کمپانی تفاوت داشته باشد.

اگر باقی شایعات نیز صحت داشته باشند، این دیوایس با صفحه نمایش 5.2 اینچی و چیپست کایرین 950 همراه خواهد بود و پیش بینی می شود از 4 گیگابات رم بهره برده و به اندروید ۶ تجهیز شده باشد. همچنین احتمال داده می شود موبایل P9 هوآوی با حسگر تشخیص اثر انگشت راهی بازار گردد.

در همین راستا بد نیست بدانید که امروز اطلاعاتی در رابطه با بنچمارک یک اسمارت فون نامشخص از کمپانی هوآوی در پایگاه داده Geekbench منتشر گشته و بر اساس آن، این محصول بی نام و نشان چیپست کایرین 950، چهار گیگابایت رم و اندروید 6.0 دارد. از این رو گمانه زنی می گردد که این داده ها به پرچمدار آتی هوآوی مربوط باشند.

نتیجه تست عملکرد چند هسته ای محصول یاد شده، 7313 ذکر شده و با این رقم در رتبه بالاتر از دیوایس ناشناخته دیگری که به چیپست ده هسته ای Helio X20 مدیا تک مجهز است، قرار دارد.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا این شایعات و گمانه زنی ها صحت دارند یا خیر و آیا پرچمدار آتی هوآوی می تواند رقیب قدرتمندی برای اسمارت فون های موجود در بازار به شمار برود؟

منبع: دیجیاتو
ارسال نظر
Array
جدیدترین اخبار