کد خبر: ۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 06
به استناد یک گزارش جدید، فیسبوک در حال حاضر مشغول توسعه اپلیکیشن مستقلی برای مکالمات ویدیویی به صورت گروهی است. اپلیکیشنی که از آن صحبت می کنیم ظاهرا Houseparty را الگوی خود قرار داده، یک اپ ویدیو چت گروهی که پس از بسته شدن سرویس لایو استریمینگ Meerkat در اکتبر ۲۰۱۶ میان مردم به محبوبیت رسید.
به گزارش آی تابناک : میرکت یک اپلیکیشن استریم زنده بود که در مقطعی از زمان به محبوبیت زیادی دست یافت، اما پس از مدتی تازگی اش را از دست داد و کاربران آن را رها کرده و به سراغ اپلیکیشن های دیگر رفتند. با این حال بن روبین، سازنده میرکت پس از شکست اولین محصول خود اپلیکیشن چت گروهی دیگری به نام Houseparty را منتشر کرد. وقتی وارد این اپلیکیشن می شوید، دوستان تان از این موضوع با خبر می شوند و می توانید یک چت گروهی را در آن به راه بیندازید.

احتمالا فیسبوک عنوان Bonfire را برای این اپلیکیشن برگزیده باشد.
بنابر گزارشات، احتمالا فیسبوک برای اپلیکیشن جدید خود (که Houseparty الگوی مستقیمش بوده) عنوان Bonfire را برگزیده باشد. غول شبکه های اجتماعی برای آزمایش این اپلیکیشن هم اکنون آن را میان کارمندانش توزیع کرده و به ادعای وبسایت ورج، قرار است که آن را پاییز امسال به صورت عمومی منتشر کند. اما به جز این موارد، مقامات فیسبوک حاضر نشده اند که اطلاعات بیشتری را در خصوص این پروژه با رسانه ها در میان بگذارند.

تا اینجای کار تنها چیزی که می دانیم این است که Bonfire احتمالا کلونی از اپلیکیشن Houseparty باشد، اما شاید تنها اپ مستقلی نباشد که فیسبوک روی آن کار می کند. بعضی کارمندان این شبکه اجتماعی از وجود اپلیکیشن چت ویدیویی دیگری به نام Talk هم خبر می دهند که ظاهرا برای تشویق کاربران جوان برای ارتباط با پدربزرگ ها و مادربزرگ هایشان طراحی شده و آن هم مشخص نیست که چه زمانی به صورت عمومی منتشر می شود.





منبع : UBERGIZMO 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار