کد خبر: ۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 05
به گفته مقامات شهر، لندن حتی با وجود Brexit، هنوز هم مرکز شماره 1 اروپا برای سرمایه گذاری در تکنولوژی باقی مانده است.رئیس آزانس London & Partners در لندن گفت: در نیمه اول سال، سرمایه گذاری خصوصی سهام در بخش فناوری سرمایه، بالغ بر 4.5 میلیارد پوند بود.

به گزارش آی تابناک : در همان زمان، سرمایه گذاری در بنگاه‌های فناوری لندن، 1.1 میلیارد پوند بود.این آژانس گفت که این مجموع بیش از هر دوره شش ماه دیگری در دهه گذشته بود.

London & Partners گفتند: "نقاط قوت اساسی" شهر به عنوان مرکزی برای فناوری و تجارت بدون تغییر بوده  است.

لورا سیترون، مدیرعامل London & Partners، گفت: "رای Brexit به وضوح نااطمینی ایجاد کرده است، اما جای تعجب ندارد که لندن همچنان دو برابر بیشتر از هر شهر اروپایی دیگری سرمایه گذاری جذب کند."

"ما هر چیزی که شرکت‌ها برای موفقیت نیازدارند، داریم: سیاست گذاران، امور مالی، زیرساخت‌ها، دانشگاه‌هایی در سطح جهانی و استعداد."

لندن هنوز هم مرکز تکنولوژی اروپا است

استعداد فناوری

بر اساس اطلاعات London & Partners، بخش فن آوری لندن پس از رای دهی Brexit، شامل دوبلین، پاریس و آمستردام، سرمایه گذاری بیشتری را نسبت به هر شهر اروپایی دیگری جذب کرده است.

آژانس گفت از زمانیکه در تاریخ 23 ژوئن 2016 انگلیس رای داد تا از اتحادیه اروپا خارج شود، این شهر برای544 محصول در بخش فناوری 1.8 میلیارد پوند سرمایه‌گذاری دریافت کرده است.

London & Partners گفت که در همان دوره، برلین، که یکی از محبوب‌ترین شهرها برای سرمایه گذاری در زمینه فناوری است، برای 136 معامله 775 میلیون پوند دریافت کرد.

یکی از شرکت‌هایی که سود می‌برد، شرکت واقعیت مجازی Improbable است که در نیمه اول سال جاری388 میلیون پوند سرمایه‌گذاری را نشان می دهد.

هرمن نارولا، مدیر اجرایی Improbable، گفت: "برای یک تجارت فناوری که به دنبال افزایش سرمایه و مقیاس رشد است، سرمایه‌گذاری می‌تواند از هر نقطه از جهان سرازیر شود، اما لندن محل خوبی برای جای گرفتن است."

"لندن دسترسی به استعدادهای فناوری فوق‌العاده‌ای را در بریتانیا میسر می‌کند و همچنین یک مکان جذاب برای کار بر روی استعدادهای جهانی است که برای رشد یک شرکت فناوری حیاتی هستند."





منبع : بی بی سی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار