کد خبر: ۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 04
وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای توسعه کیفی محصولات تولید داخل با جهاد دانشگاهی در زمینه انرژی های تجدید پذیر، تولید برق از خورشید و ...همکاری خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : برات قبادیان، معاون آموزش پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن وتجارت اظهار داشت: درصدد هستیم تا در قالب تفاهم نامه و سپس قرارداد هایی با واحد های جهاددانشگاهی همکاری هایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این همکاری می تواند به بهتر شدن و کیفیت محصولات تولید داخل کمک شایانی کند، خاطر نشان کرد: واحد های جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف فعالیت می کنند که همه محصولاتشان با دستیابی به دانش فنی است از این رو می توانیم همکاریهایی با آنها داشته باشیم تا واحد های صنعتی محصولات قابل پسند مردم به تولید برسانند.

به گفته قبادیان، یکی از بخش های همکاری وزارت صنعت با جهاددانشگاهی در زمینه آموزش است؛ به طوریکه جهاددانشگاهی می تواند امسال آموزش هایی به  کارکنان صنعت معدن و تجارت، واحد های تجاری، صنفی، تولیدی، صنعتی و معدنی بدهند.

وی افزود: طبق هماهنگی هایی که شده قرار است این آموزش های کوتاه مدت، امسال برای حدود ۱۲ میلیون نفر باشد.

قبادیان با اشاره به همکاری های دیگر وزارت صنعت با جهاددانشگاهی گفت: به دلیل اینکه جهاد دانشگاهی محصولات صنعتی به تولید می رساند و صنایع ما هم نیاز دارند که به کیفیت مطلوب با قابلیت رقابت پذیری به تولید برسند لازم است که با این نهاد همکاریهایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما می توانیم در بخش های نفت و گاز، مخابرات، انرژی، تولید قطعات صنعتی در کارهای تولیدی صنعتی از جهاد بهره ببریم.

معاون آموزش پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن وتجارت با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک یک الی دو پروژه در زمینه انرژی تجدید پذیر، تولید برق از خورشید و... با جهاددانشگاهی را آغاز کنیم، اظهار داشت: ارتباط بین وزارت صنعت معدن و تجارت و جهاد دانشگاهی در بحث تولید و اشتغال به آینده کمک می کند.





منبع : مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار