کد خبر: ۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 03
پس از این‌که سال گذشته شارپ اعلام کرد که دیگر برای سامسونگ پنل‌های ال‌سی‌دی تولید نخواهد کرد؛ این کمپانی مجبور شد در جستجوی یک جایگزین باشد.

به گزارش آی تابناک : شارپ پس از تصاحب به‌وسیله فاکس‌کان، در جهت ارتقاء تلویزیون‌های خودش و افزایش سهم در‌ بازار سودآور فروش تلویزیون،  تصمیم گرفت تأمین‌کننده‌ی پنل‌های سامسونگ نباشد.

سامسونگ پس از آن به دنبال پر کردن این جای خالی با ال‌جی، رقیب دیرینه خودش، وارد مذاکره شد. در گزارش‌ها اعلام شد که ال‌جی تأمین پنل‌های ال‌سی‌دی سامسونگ به تعداد ۷۰۰ هزار واحد را از ماه ژوئن امسال آغاز خواهد کرد.

تلوزین های بعدی سامسونگ

به نظر می‌رسد سامسونگ از ماه آینده تولید تلویزیون‌ ال‌سی‌دی با پنل‌ ال‌جی دیسپلی را آغاز خواهد کرد. گفته می‌شود که سامسونگ از نمایشگر ال‌جی دیسپلی برای عرضه تلویزیون‌های با کیفیت بالا همراه با پانل‌های ۴۰ و ۶۰ اینچی ال‌جی استفاده خواهد کرد. این تولید در کارخانه‌های P7 و p8 سامسونگ در شهر پاجو ایالت گیونگی انجام می‌شود.

سامسونگ همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان است. شارپ ۵ میلیون پنل ال‌سی‌دی برای سامسونگ تهیه می‌کرد؛ اما ال‌جی تنها ۱ میلیون پنل برای سامسونگ تولید خواهد کرد. این امر بدین معنی است که سامسونگ هنوز نیاز به تأمین‌کنندگان بیشتری دارد و باید در چین و تایوان به دنبال پر کردن این فاصله باشد.





منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار