کد خبر: ۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 29
KAMI 2 یک بازی پر زرق و برق خارق‌العاده در سبک معمایی تاکتیکال است که برای مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. با معرفی این اثر همراه ما باشید.

به گزارش آی تابناک : بازی آیفون و آيپد KAMI 2 ساخته استودیو ژاپنی استیت آو پلی (State of Play) یک اثر فوق‌العاده در سبک پازل است و دنباله‌ای برای نسخه اول (بازی KAMI) که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، محسوب می‌شود. Kami 22 از آن دست بازی‌هایی است که پس از یک روز پر مشغله می‌توانید جهت کسب آرامش، آن را در کنار یک فنجان چای یا قهوه، روی گوشی موبایل خود تجربه کنید و از دیزاین فوق‌العاده در کنار رنگ‌بندی بسیار دلنشین بازی نهایت استفاده را به جهت پر کردن اوقات فراغت خود داشته باشید. Kami 2 با مکانیزمی جذاب و کم‌نظیر، بازیکن را در مقابل بوم‌های رنگی کاغذی قرار می‌دهد و شما باید با کمترین حرکت ممکن سعی کنید رنگ‌بندی در پس زمینه را به یک رنگ واحد و یکپارچه تبدیل کنید. 

گیم‌پلی و کنترل در بازی Kami 2 فوق‌العاده سرراست، ساده و در عین حال جذاب طراحی شده است. در پائین صفحه نمایش مجموعه‌ای از رنگ‌ها وجود دارند که تمام تعداد رنگ‌های مختلف پوشش داده شده در مرحله فعلی را نمایش می‌دهند؛ شما باید با برگزیدن همراه با اولویت از بین رنگ‌های موجود، رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و با لمس کردن روی قسمت رنگی مورد نظر در صفحه‌ی اصلی بازی، سعی کنید با کمترین انتخاب ممکن پس زمینه‌ را به یک رنگ واحد تبدیل کنید. در هر مرحله، با توجه به میزان پیچیدگی مربوط به رنگ‌بندی پس زمینه‌ی آن، انتخاب‌های محدودی در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود که تعداد آنها در گوشه پائین صفحه نمایش در کنار دکمه‌های مربوط به شروع مجدد و بخش راهنمایی قرار دارد. بازی Kami 2 از یک نوع سیستم پاداش در طول مراحل نیز استفاده می‌کند؛ به‌وسیله‌ی این سامانه، بازیکن باید با حداکثر حرکات مشخص شده توسط بازی، مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد و برچسب پرفکت را به‌دست آورد. به دست آوردن برچسب‌های پرفکت در بازی نقش اصلی را در پیشروی شما ایفا می‌کنند، به گونه‌ای که برای دستیابی به مجموعه مراحل بالاتر، بازیکن باید تعداد مشخصی از آنها را به‌دست آورد. Kami 2 یک بازی پازل چالش برانگیز است که با پیشروی در طول آن، مراحل به‌شدت سخت‌ و سخت‌تر می‌شوند؛ برای زمانی که بازیکن در پیشروی بازی با مشکل مواجه شود، یک بخش راهنمایی (Hint) در بازی Kami 2 نیز گنجانده شده است؛ بخش راهنما در بازی همان چیزی است که سازندگان مقصود اصلی کسب درآمد خود قرار داده‌اند. Kami 2 بر خلاف نسخه اول، یک بازی کاملا رایگان است و بخش پرداخت درون برنامه‌ای در آن به خرید تعداد دفعات بخش‌های راهنمایی کننده خلاصه می‌شود.

همراه بیش از ۱۰۰ مرحله پازل دست ساز، Kami 2 شما را در یک سفر معمایی بر پایه منطق و حل مساله قرار می‌دهد

درست مانند اکثر بازی‌های پازل، بنیان Kami 2 هم یک بازی بر اساس مراحل است. Kami 2 از ۶ استج متفاوت تشکیل شده است؛ هر کدام از استیج‌ها در بازی شامل ۱۹ مرحله می‌شوند که به‌صورت کلی تعداد مراحل Kami 2 را به بیش از ۱۱۰ تا می‌رساند. برای دستیابی به مراحل بالاتر، همانطور که اشاره شد، بازیکن باید مجموعه مراحل قبلی را حتما با کسب لیبل پرفکت پشت سر بگذارد. در کنار قسمتهای مربوط به مراحل، Kami 2 شامل بخش چالش‌های روزانه (Daily Challenge) در کنار قابلیت ویرایش و تولید مراحل توسط بازیکن نیز می‌شود. در قسمت تولید و ویرایش (Level Editor)، بازیکن‌ها می‌توانند مراحل مربوط به سلیقه خود را طراحی کرده و آنها را با دیگر بازیکن‌ها در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند. البته ماهیت مراحل در قسمت لول ادیتور و چالش‌های روزانه با قسمت اصلی هیچ‌گونه تفاوتی ندارد و شما اینجا هم باید پس زمینه را با کمترین حرکات ممکن به یک رنگ یکپارچه تبدیل کنید. روی هم رفته گیم‌پلی در Kami 2 با بهره‌گیری یکی از منحصربفردترین مکانیزم‌ها در بازی‌های معمایی، تجربه بی‌نقصی را در این ژانر برای طرفداران رقم می‌زند.

گرافیک در Kami 2 فوق‌العاده زیبا و خیره کننده است!

در بخش طراحی بصری، Kami 2 فوق‌العاده زیبا و خیره کننده است! تمرکز اصلی در دیزاین گرافیک بازی Kami 2 مربوط به اشکال اوریگامی کاغذی است، بنابراین، ویژگی‌های بسیار زیادی با توجه به این موضوع وجود دارد که می‌تواند گرافیک را در Kami 2 بسیار عالی جلوه دهد. از طراحی بافت‌های مقوایی در پس زمینه و ترکیب آنها به رنگ‌های فسفری مختلف و البته بسیار چشم‌نواز گرفته تا انیمیشن‌های مربوط به جمع شدن قسمت‌های رنگی کاغذی، همه و همه در Kami 2 به شکل بی‌نظیری زیبا خلق شده است. بازی در زمینه صداگذاری و موسیقی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد؛ استفاده از موسیقی‌های متن با تم شرقی حس آرامش به‌خصوصی را در طول بازی به شما منتقل می‌کند و افکت‌های صوتی مانند صدای تا و جمع شدن کاغذها نیز در نوع خود بسیار گوش‌نواز و عالی هستند. به صورت کلی بخش گرافیک و صداگذاری در Kami 2 با طراحی فوق‌العاده، از همان ابتدای ورود و مشاهده رابط کاربری، نظر شما را جلب خواهد کرد. 

دانلود با رزولوشن SD 360p | دانلود با رزولوشن HD 720p

Kami 2 از آن دست بازی‌های پازل معما-محور آرامش‌بخش است که با طراحی کم‌نظیر خود در تمام جنبه‌های مربوطه، تجربه فوق‌العاده و بی‌نقصی را در این سبک برای طرفداران رقم می‌زند. مکانیزم بازی موبایل Kami 2 دقیقا یکسان با نسخه اول است، بنابراین اگر بازی Kami را تجربه کرده باشید قطعا تاکنون Kami 2 را نیز تجربه کرده‌اید. Kami 2 با رائه یکی از بهترین پرداخت‌ها در ژانر بازی‌های پازل روی موبایل، از آن دست بازی‌هایی است که بدون شک باید روی تبلت یا گوشی هوشمند شما نصب باشد. شما می‌توانید از طریق فروشگاه اپ استور این اثر زیبا را به صورت رایگان برای دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر پلتفرم iOSS تهیه کنید.

دانلود بازی موبایل KAMI 2





منبع : زومجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار