کد خبر: ۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 29
گلکسي نوت 7 اف اي در بنچمارک GFXBench ظاهر شد. به لطف آن مجددا مي‌توان صورت دقيق در جريان مشخصات فني ، قابليت ها و ويژگي هاي Galaxy Note 7 FE قرار گرفت.
به گزارش آی تابناک : زمان عرضه نسخه جديد گلکسي نوت 7 هفتم جولاي (شانزدهم تير) در نظر گرفته شده است. اگرچه انتظار مي‌رود اين دستگاه تنها در کره جنوبي عرضه شود، اما کاربران سراسر جهان از شنيدن خبر عرضه مجدد گلکسي نوت 7 خوشحال شده‌اند. از زماني که نخستين اخبار پيرامون نسخه ترميم شده اين دستگاه منتشر شدند، گفته مي‌شد تفاوتي با نسخه اورجينال نداشته و تنها براي جلوگيري از پديد آمدن اتفاقات شوم پيشين، يک باتري کوچکتر براي آن در نظر گرفته خواهد شد. اکنون اين مشخصات فني به صورت دقيق در يکي از محبوب‌ترين بنچمارک‌ها قابل مشاهده‌اند.

گلکسي نوت 7 اف اي در بنچمارک GFXBench با نام گلکسي نوت 7 آر ظاهر شده است، اما گفته مي‌شود اين تنها نام کد دستگاه بوده و در بازار، آن را با همان پسوند FE خواهند شناخت. قرار است تا اين دستگاه به صورت پيش‌فرض با اندرويد 7.0 نوقا عرضه شود.

رزولوشن متفاوت گلکسي نوت 7 اف اي در بنچمارک GFXBench

در اينجا رزولوشن نمايشگر 5.7 اينچي دستگاه فول اچ‌دي نمايش داده شده است. از آنجايي که رزولوشن صفحه نمايش نسخه اورجينال کيو اچ‌دي بوده و قرار نيست تا بين آن و نسخه ترميم شده تفاوتي به جز ظرفيت باتري وجود داشته باشد، پيش‌بيني مي‌شود رزولوشن نمايشگر گلکسي نوت 7 اف اي نيز همچون گلکسي اس 8 و گلکسي اس 8 پلاس قابل تغيير بوده و فول اچ‌دي، وضوح تصوير پيش‌فرض باشد که مي‌توان آن را افزايش داد.

به عنوان ديگر مشخصات فني گلکسي نوت 7 اف اي بايد به دوربين اصلي 12 مگاپيکسلي و دوربين سلفي 5 مگاپيکسلي، چيپست اگزينوس 8890 با سرعت 2.6 گيگاهرتز براي هر يک از هشت هسته آن و همچنين 4 گيگابايت حافظه رم و 64 گيگابايت ظرفيت داخلي اشاره کرد که تفاوتي با نسخه اورجينال اين گوشي موبايل ندارند.

اگرچه با ظهور گلکسي نوت 7 اف اي در بنچمارک GFXBench هيچ اشاره‌اي به باتري آن نشده است، اما بر اساس تمامي شايعات به جاي باتري 3 هزار و پانصد ميلي‌آمپر ساعتي نسخه اورجينال، يک باتري 3 هزار و دويست ميلي‌آمپر ساعتي در نسخه ترميم شده به کار خواهد رفت.

بر اساس برخي ديگر از شايعات، گلکسي نوت 7 اف اي همچون پرچمداران جديد سري S به دستيار هوشمند بيکسبي مجهز مي‌شود، به اين معني که برخلاف نسخه اصلي، يک دکمه فيزيکي ديگر به آن افزوده خواهد شد. افزوده شدن اين قابليت دور از انتظار نيست، چرا که گفته مي‌شود به زودي، سامسونگ اين دستيار را حتي در دستگاه‌هاي ميان‌رده نيز به کار خواهد برد.

از زمان ارائه آمار و ارقام مرتبط با نسخه جديد، بيشترين سوال مطرح شده مربوط به عرضه و يا عدم عرضه گلکسي نوت 7 اف اي در بازارهاي ساير کشورهاست. تنها بين سيصد تا چهارصد هزار دستگاه از اين گوشي موبايل توليد شده‌اند که شايد فقط کفاف بازارهاي خود کره جنوبي را بدهند.





منبع : گجت نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار