کد خبر: ۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 28
شرکت وان‌پلاس گوشي‌هوشمند وان‌پلاس ۵ را که به تازگي معرفي کرده، براي فروش در دسترس کاربران قرار داده است.
به گزارش آی تابناک : هفته‌ي گذشته گوشي‌ وان‌پلاس ۵ رسما معرفي شد و کمپاني وان‌پلاس تاييد کرد که فروش اين گوشي از تاريخ ۲۷ ژوئن آغاز خواهد شد. افرادي که منتظر عرضه‌ي اين دستگاه بودند حال مي‌توانند نسبت به خريد آن اقدام کنند. بدين منظور مي‌توانيد همين حالا به وب‌سايت رسمي کمپاني وان‌پلاس مراجعه کنيد.

شرکت وان‌پلاس گوشي وان‌پلاس ۴ را معرفي نکرد؛ چراکه در بين مردم چين عدد ۴ عدد بدشانسي است. اين گوشي‌هوشمند از مشخصات فني رده‌بالايي بهره مي‌برد و به نظر مي‌رسد قابليت رقابت با بهترين گوشي‌هاي حال حاضر بازار را هم دارد.

وان‌پلاس ۵ به يک صفحه‌نمايش امولد ۵.۵ اينچي با رزولوشن فول اچ‌دي مجهز شده است. پردازنده‌ي اين دستگاه اسنپدراگون ۸۳۵ است و دو مدل از آن با رم ۶ و ۸ گيگابايتي در دسترس کاربران قرار دارد. گوشي‌ وان‌پلاس ۵ به يک دوربين دوگانه‌ي پشتي مجهز شده و باتري آن ۳۳۰۰ ميلي‌آمپرساعتي است. از ديگر قابليت‌هاي دستگاه مورد بحث مي‌توان به سنسور اثر انگشت و جديدترين رابط کاربري اکسيژن او‌اس اشاره کرد. اين رابط کاربري بر پايه‌ي سيستم‌عامل اندرويد ۷.۱.۱ نوقا توسعه داده شده است.

در حالي‌که وان‌پلاس ۵ سخت‌افزار بسيار قدرتمندي دارد اما اين شرکت باز هم در نتايج بنچمارک اين گوشي‌ دستکاري‌هايي انجام داده است. البته در خبر مرتبط با دستکاري نتايج بنچمارک وان‌پلاس ۵، شرکت سازنده‌ي اين دستگاه مدعي شده که هدف از انجام اين کار، نشان دادن ظرفيت کامل گوشي بوده است. گوشي مورد اشاره با رم ۶ گيگابايتي و حافظه‌ي داخلي ذخيره‌سازي ۶۴ گيگابايتي با قيمت ۴۷۹ دلار به فروش مي‌رسد. علاوه بر اين وان‌پلاس ۵ با رم ۸ گيگابايتي و حافظه‌ي داخلي ذخيره‌سازي ۱۲۸ گيگابايتي با قيمت ۵۳۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.





منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار