کد خبر: ۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 27
آمار مربوط به تعداد دستگاه‌های فروخته شده و درآمد ناشی از گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه اول سال 2017 نشان از برتری اپل در این بازار دارد.
به گزارش آی تابناک : اخیرا آمار و ارقام مربوط به بازار گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه اول سال 2017 منتشر شده و بر اساس این آمار سامسونگ توانسته با پیشی گرفتن از فیت‌بیت، در رده دوم پر فروش‌ترین برند در این حوزه قرار بگیرد. آخرین ساعت هوشمند سامسونگ، Gear S3، به این شرکت کره‌ای کمک کرده تا بتواند در سه ماه ابتدایی سال 12.8 درصد از سهم بازار را در اختیار خود بگیرد. فیت‌بیت، که به خاطر دستبندهای سلامتی‌اش شهرت بسیاری دارد، در این بازه سهم 12.2 درصدی از فروش را در اختیار داشته و بالاتر از این دو اپل قرار دارد که با اپل واچ‌هایش توانسته 53 درصد از سهم فروش بازار گجت‌های پوشیدنی را به خود اختصاص دهد.

دستبند هوشمند Gear S3 در این مدتی که به بازار عرضه شده به لطف طول عمر بالای باتری، پشتیبانی از سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ پی و سنسور حساس GPS، توانسته جای خود را در دل مشتریان پیدا کند. دو مدل از این ساعت وجود دارد: Gear S3 Frontire که از قابلیت اتصال LTE برخوردار است و Gear S3 Classic که فاقد این قابلیت است. هر دو ساعت مذکور سیستم‌عامل تایزن را اجرا می‌کنند.

اگر به جای آمار فروش که بر پایه قیمت محصولات متغیر است به تعداد دستگاه‌های فروخته شده نگاهی بیندازیم، اپل همچنان در رتبه اول قرار دارد. اپل‌ واچ‌های فروخته‌ شده در سه ماهه اول سال 16 درصد از دستگاه‌های فروخته شده را تشکیل می‌دهند. در رده دوم شیائومی قرار دارد که به لطف دستبند با کیفیت و ارزان قیمتش، Mi Band 2، توانسته 15.5 درصد از دستگاه‌های فروخته شده را به خود اختصاص دهد. فیت‌بیت که در بخش فروش در رتبه سوم قرار داشت، از نظر تعداد دستگاه‌های فروخته شده نیز با 12.3 درصد در رتبه سوم قرار دارد.

نباید فراموش کرد که این بازار نوپاست و هنوز برای قضاوت برنده یا بازنده بودن یک شرکت زود است. با این حال آمار و ارقام دروغ نمی‌گویند و در حال حاضر اپل بر این بازار سلطه کامل دارد.

شما از گجت‌های پوشیدنی استفاده می‌کنید؟ نظرتان در مورد گجت خود را با سایر جی‌اس‌امی‌ها در میان بگذارید.





منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار