کد خبر: ۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 27
استودیو Investigative North با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی معمایی و اول شخص Aporia: Beyond The Valley را مشخص کرد.

به گزارش آی تابناک : بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی گرین من گیمینگ (Green Man Gaming) و استودیو اینوستیگیتیو نورث (Investigative North) اعلام کردند که پروژه جدید آنها یعنی بازی Aporia: Beyond The Valley که در سبک معمایی و اول شخص طراحی شده است در کمتر از یک ماه در تاریخ ۲۸ تیر ماه (۱۹ جولای) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری از این بازی منتشر کردند که گیم‌پلی این بازی را به مدت ۱۴ دقیقه به نمایش می‌گذارد و در آن شاهد توضیحات سازندگان هستیم. در این تریلر توانستیم قسمت آغازین بازی را به همراه تعدادی از معما‌های آن در دنیای زیبای‌اش ببینیم.

بازی  Aporia: Beyond The Valley یک اثر اول شخص، جهان باز و معمایی است که وقایع آن در دنیایی تخیلی به نام  Ex’rat Qin اتفاق می‌افتد. ویژگی‌ای که این بازی را از سبک‌های مشابه متمایز می‌کند، روند داستان‌گویی آن است. بازی به جای راوی یا نوشته‌ها، داستان را از طریق تکه‌ها ویدیو به شما انتقال می‌دهد طوری که با اتمام معما‌ها این ویدیو‌ها داستان گذشتگان دنیای این بازی را بر ملا می‌کند. این تکه‌های ویدیو یا همان کلیپ‌ها به طور انتخابی و بی‌نظم در بازی گنجانده شده‌اند که کاربران را برای مطلع شدن از داستان آن به چالش می‌کشد.

بازی Aporia: Beyond The Valley در واقع اردیبهشت ماه گذشته با انتشار تریلری معرفی شد.

بازی Aporia: Beyond The Valley پس از انتشار‌اش در فروشگاه‌های استیم، Green Man Gaming و Humble Bundle در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی ۱۶.۹۹۹ دلار قیمت گذاری شده است اما هم اکنون در فروشگاه‌های استیم و Humble Bundle با ۱۵ درصد تخفیف همراه بوده و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۱۴.۴۴۴ دلار پیش‌خرید کنند. از طرفی کاربران VIP فروشگاه Green Man Gaming می‌توانند بازی را با قیمت ۱۲.۲۹ دلار پیش‌خرید کنند. سازندگان هنوز اطلاعاتی از پلتفرم‌های دیگر برای این بازی منتشر نکرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Aporia: Beyond The Valley را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان  بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات قدام کنید




منبع : DUALSHOCKERS 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار