تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 26
مودم های وای فای امروزه تبدیل به عضوی جدایی نا پذیر از هر خانه ای شده اند در این مطلب نکاتی را آموزش خواهیم داد کهبرد مودم وای فای خود را افزایش دهید.
به گزارش آی تابناک : بسیاری از افراد گاها از برد نا مناسب مودم خود شکایت دارند و تصمیم دارند مودمی جدید را خریداری کنند بد نیست قبل از خرید مودمی جدید این روش هارا مطالعه کنید تا شاید از تصمیم خود منصرف شوید.

میزان سیگنال دهی مودم های وای فای ارتباط مستقیمی با فاصله شما تا مودم دارد سعی کنید اگر نمیتوانید نزدیک مودم بمانید مودم را در محلی که مرکز خانه قرار دارد بگذارید تا سیگنال به طور یکسان به اطراف پخش شود.

فریمور مودم خود را بروزرسانی کنید،با انجام این کار بسیاری از مشکلات از جمله نواقص و باگ های مودم برطرف میشود و بهبود هایی در آنتن دهی مودمتان حس خواهید کرد.

فرکانس مودم نیز بسیار در آنتن دهی مودم تاثیر دارد با مراجعه به تنظیمات مودم خود بخش تنظیمات وایرلس میتوانید فرکانس مودم را عوض کنید.

اگر در اطراف شما همسایگان زیادی هستند که مودم هایشان روشن است و شما نمیتوانید گاها به مودم متصل شوید یا سیگنالتان ضعیف است کانال فرکانسی مودم خود را عوض کنید معمولا مودم ها  دررنج بین کانال 6 و 11 قرار دارند.

اگر این روش ها را انجام دادید و باز هم بهبودی حاصل نشد آنتن مودم خود را با نمونه های قوی تر تعویض کنید.در پایان اگر بازهم در شرایط آنتن دهی مودمتان بهبودی حاصل نشد مجبور به تعویض مودم هستید،سعی کنید مودم جدیدی که خریداری میکنید بیش از 1 آنتن داشته باشد.

 

منبع:بروزرسانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار