کد خبر: ۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 26
بسیاری از ما بازی های سگا را به یاد می آوریم. بازی هایی که در زمان کودکی تمام روز با آنها سرگرم می شدیم. متأسفانه کارخانه این بازی ها، تولید بازی های سخت افزاری خود را متوقف کرده است.

به گزارش آی تابناک : اگر شما هم از طرفداران بازی های سگا هستید و با آنها خاطره دارید، بدانید که این شرکت ژاپنی تمامی بازی های قدیمی سگا را برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس منتشر می کند.
این بازی ها رایگان خواهد بود و همانند بسیاری از برنامه های رایگان دارای آگهی است که پیش از شروع بازی به نمایش در می آید. احتمال دارد این شرکت نسخه پولی این بازی ها را نیز منتشر کند که در این صورت می توانید از شر آگهی ها خلاص شوید. بازیکنان می توانند بازی ها را به صورت آنلاین یا آفلاین بازی کنند. این بازی ها از بلوتوث نیز پشتیبانی می کنند و بنابراین می توان بازی ها را به صورت چند نفره بازی کرد.

در حال حاضر، 5 بازی از مجموعه SEGA Forever Collection منتشر خواهد شد، اما توسعه دهندگان وعده داده اند بازی های جدید هر هفته به این مجموعه اضافه خواهد شد. فهرست عناوین بازی های موجود به شرح زیر است:
Sonic the Hedgehog
Altered Beast
Phantasy Star II
Kid Chameleon
Comix Zone
برای دانلود این بازی ها تنها کافی است در پلی استور یا اپ استور عبارت "SEGA Foreverr” را جست و جو کنید سپس  عناوین تمام بازی های موجود به شما نشان داده می شود.




منبع : گیکی گجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار