کد خبر: ۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 24
در ماه ژوئن خبرهای سامسونگی مخصوصا خبرهای مرتبط به سری نوت افزایش می‌یابند. از جدیدترین دستگاه این سری کمپانی که نوت 8 بوده، تابه‌حال اطلاعات زیادی منتشر شده که بسیاری از آن‌ها با آنچه انتظار داشتیم مطابقت دارد.

به گزارش آی تابناک : گلکسی نوت 8 قرار است از خیلی از جهات دنباله‌روی مسیر S8 باشد. برای مثال پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت این دیوایس را تامین خواهد کرد و از نظر صفحه نمایش هم قرار است اتفاقاتی بیفتد که در ادامه خواهید خواند.

براساس اخبار درز کرده، سامسونگ می‌خواهد تا آنجایی که می‌شود از لبه‌ها بکاهد. با توجه به اینکه طراحی دو هندست S8 و S8 پلاس  توانست طرفداران بسیاری پیدا کند، به احتمال زیاد این شرکت کره‌ای تلاش خواهد کرد که از این برگ برنده‌ای که پیدا کرده، بهترین بهره را ببرد.

در دو عکسی که منتشر شده‌اند، البته تناقضاتی دیده می‌شود. در یکی لبه‌های کناری وجود دارند هر چند بسیار باریک، اما در عکس دیگر می‌بینیم که هیچ لبه‌ای وجود ندارد و به‌علاوه نسبت صفحه نمایش به بدنه هم همانند نسبت مذکور در S8 و S8 پلاس است.

گلکسی نوت 8

چیزی که در هر دو تصویر مشترک بوده، فقدان اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی است.

گلکسی نوت 8

پیش از این هم گفته شده بود که این اسکنر قرار است به پشت هندست منتقل شود که البته ترجیح می‌دهیم چنین نشود، زیرا با این انتخاب، گلکسی نوت 8 به عقب باز خواهد گشت.





منبع : WCFFTECH 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار