تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 24
“اینستاگرام به دنبال یک راه جدید برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها در شبکه های اجتماعی با دوستان انتخابfavoritesشده است”Robby stain مدیر بخش تولید خدمات جدید در ایستاگرام خطاب به وب سایت the verge گفته است.
به گزارش آی تابناک : این ویژگی جدید به شما این امکان می دهد بعضی از دوستان را به عنوان افراد مورد علاقه انتخاب کنید، سپس پست های جدیدی را که در اینستا می گذارید برای همه فالورها و یا فقط گروه انتخاب شده ای که از قبل تعیین کرده اید، قابل مشاهده باشد.

این ویژگی در گذشته در فیس بوک هم بود که می توانستید تعیین کنید چه کسانی پست های شما را مشاهده کنند.

فیس بوک اجازه می دهد تا دوستان خاصی را از دیدن پست های خاص حذف کنید یا فقط با گروه های انتخابی به اشتراک بگذارید.

اما قابلیت جدید اینستاگرام از فیس بوک کمتر پیچیده خواهد بود. یک گروه مورد علاقه یی که از دوستان انتخاب شده ی شما انتخاب می کنند، هنگام اشتراک گذاری پست های جدید کهInstagram امید را تشویق بیشتری به اشتراک می گذارد، تبدیل به یک گزینه خواهد شد.

استین می گوید: "هدفInstagram آن است که شما با افرادی که به آنها در ارتباطید احساس  نزدیک تر بودن بکنیدحتی اگر شما در هر کجای این جهان زندگی می کنید، احساس کنید که با تمامی افراد در سرتاسر دنیا در ارتباط هستید. این چیزی است که ما می خواهیم به عنوان تمرکز اصلی ما باشد. "

جالب توجه است، دوستانی را که شما به عنوان علاقه مندان یا همان favorites انتخاب می کنید به هیچ عنوان متوجه نخواهند شد که در علاقه مندان شما قرار گرفته اند و در خواستی هم مبنی بر اینکه در گروه شما قرار بگیرند برایشان نمی رود.

Verge می گوید تعداد کمی از کاربران اینستاگرام ویژگی های جدید مورد علاقه خود را امروز می بینند اما بیشتر کاربران نمی بینند که چند ماه دیگر برای همگان فعال می شود.

منبع: 9to5mac
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار