کد خبر: ۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 24
به زودي اپليکيشن‌ها کلمات شما را به زبان‌هاي ديگر ترجمه مي‌کنند، آنهم پس ازشنيدن دستورات صوتي‌تان!
به گزارش آی تابناک : هرچند فرايند ايجاد مصنوعي صداي انسان چيز جديدي نيست اما استارتاپ BabelOn در حال کار روي نوع جديدي از اين فناوري است تا صداي مختص شما را به زباني ديگر ترجمه کند، حتي اگر شما به زبان اصلي خودتان هم صحبت نکنيد.

اين کمپاني با نرم افزار ساخت خود در کنار سخت افزار اديت شده قادر شده است صداي شما را آناليز کرده و سپس از روي آن گفتار صوتي درست کند و اين فرايند گفتارسازي مي‌تواند با زباني غير از زبان شما هم توليد شود.

ابتدا به ساکن قرار است اين ايده براي ترجمه هم زمان واژه‌هاي شما هنگام انجام گيم آنلاين يا روي اسکايپ بکار گرفته شود. البته مايکروسافت روي اسکايپ چنين کاري را کرده است اما استارتاپ BabelOn قول داده است اين کار دقيقا با صداي خود شما انجام شود و نه صداي پيش فرض تعريف شده روي نرم افزار که معمولا توسط کورتانا يا مثلا سيري در اپل انجام مي‌شود.

يکي از کارهاي تعريف شده دوبله فيلم‌هاي سينمايي است اما در نهايت با اعمال اين فناوري روي اپليکيشن‌هاي مختلف به زودي شاهد انجام عمليات‌هاي مختلف براي اديت عکس و فيلم خواهيم بود.

بر اين اساس روزي شاهد فتوشاپ صوتي خواهيم بود که کاربر با گفتن دستورات صوتي تعريف شده با صداي خود، کار اديت عکس به صورت خودکار انجام مي‌شود.





منبع : خبرآنلاین 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار