کد خبر: ۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 24
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: تشکيل بانک اطلاعاتي تجاري صنعت هوايي ايران یکی از اقدامات ستاد در حوزه تجاري‌سازي و توسعه شرکت‌هاي دانش‌بنيان هوايي است.
به گزارش آی تابناک : منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص اقدامات ستاد در حوزه تجاري‌سازي و توسعه شرکت‌هاي دانش‌بنيان هوايي بیان کرد: برنامه‌ريزي ستاد در حوزه تجاري‌سازي و توسعه شرکت‌هاي دانش‌بنيان هوايي در 3 برنامه و در 8 اقدام صورت گرفته است.
وی افزود: این 8 اقدام شامل ايجاد و توسعه شرکت‌هاي دانش‌بنيان هوايي، ايجاد و توسعه کارگزاري‌هاي تخصصي صنعت هوايي، سامانه شبکه شرکت‌هاي هوايي و هوانوردي و فن‌بازار می شود.
به گفته منطقی، تشکيل بانک اطلاعاتي تجاري صنعت هوايي ايران، کنترل واردات محصولات هوايي مشابه توليد داخل و زير مجموعه‌هاي شبکه هايپرمارکت هوايي و هوانوردي از دیگر اقدامات 8 گانه برای توسعه تجاری سازی و شکت های دانش بنیان هوایی است.
وی تصریح کرد: در هر کدام از این بخش ها اقدامات مختلفی صورت گرفته و نتایج قابل قبولی داشته ایم و قصد توسعه این برنامه ها را در آینده داریم.




منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار