تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 24
وضعیت اینترنت وای فای در شهرهای بزرگ و همچنین اینترنت موبایل در این شهرها توسط کافه بازار بررسی شده است. در ادمه نتایج این بررسی‌ها را می‌بینیم.
به گزارش آی تابناک : بیشتر شهرهای یزرگ کشورمان امروز تحت پوشش اینترنت ۴G هستند و از اینترنت وای فای با سرعت مناسب نیز بهره می‌برند. اما می‌دانیم کیفیت اینترنت در شهرهای مختلف و حتی در بخش‌های مختلف یک شهر متفاوت است. در داده‌های منتشر شده توسط کافه بازار تحلیل کیفیت و سرعت اینترنت در ده شهر بزرگ تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، رشت، اهواز، قم، کرمانشاه و کرج صورت گرفته است.

در نمودارهای زیر سرعت اینترنت وای فای و دیتای شهرهای بزرگ را می‌بینیم. کاربران اینترنت وای فای در شهرهای اصفهان، قم و مشهد بیشتری سرعت و در شهرهای تبریز، اهواز و کرمانشاه کمترین سرعت اینترنت را تجربه می‌کنند. همچنین کاربران در شهرهای اصفهان، تبریز و کرج بیشترین سرعت شبکه ۴G و شهرهای اهواز، کرمانشاه و شیراز به ترتیب کمترین سرعت شبکه ۴G را دارند.

سرعت متوسط اینترنت موبایل در شهرها


اما بیشترین سرعت اینترنت در کلان‌شهرهای کشورمان از طریق اینترنت ۴G فراهم می شود و در این میان اینترنت ۴G رایتل در ۷ شهر حداکثر سرعت اینترنت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در سه شهر حداکثر سرعت اینترنت از طریق ۴G ایرانسل فراهم می‌شود.

حداکثر سرعت اینترنت در هر شهر





منبع : جی اس ام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار