کد خبر: ۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 22
زشاون لیدن، مدیر منطقه آمریکای شمالی شرکت سونی، توضیح داد که بازی اسپایدرمن «بزرگ ترین شانس» این شرکت برای گسترش مخاطبان پلی استیشن 4 است.

به گزارش آی تابناک : کنسول پلی استیشن 4 تا اینجای کار 60 میلیون واحد فروخته و شاون لیدن اعتقاد دارد که بازی انحصاری اسپایدرمن می تواند تاثیر بسیاری  در فروش کنسول بگذارد. هدف آن ها، این است که با اسپایدرمن فروش کنسول خود را به 100 میلیون واحد برسانند.

شاون لیدن در مصاحبه ای با سایت تلگراف گفت:

همانطور که من به افراد بخش فروش کنسول توضیح دادم به شما نیز خواهم گفت: فروش 60 میلیون واحد از کنسول برایمان کار آسانی بود، اما اینکه چگونه این رقم را به صد میلیون برسانیم چالش اصلی شرکت خواهد بود. چگونه می توان طیف مخاطبان این کنسول را گسترش داد؟

پلی استیشن 4 میتواند جزو پرفروش ترین کنسول شود

هدف لیدن، دزدیدن مخاطبان از دیگر رقیبان خود نیست. او می خواهد که مردم بیشتری وارد دنیای بازی های ویدیویی شوند، و تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. هدف بازار اروپا، تمرکز روی «بازی های اجتماعی محور» است و استودیوهای مستقر در این قاره دارند وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.

وی ادامه داد:

برای ما در کشور آمریکا، بهترین شانس برای گسترش مخاطبان بازی هایی چون اسپایدرمن است. مرد عنکبوتی معروف ترین شخصیت کمیک بوک ها است و در سراسر جهان طرفدار دارد. ما خواستیم از این موضوع استفاده کنیم و به لطف استودیو اینسومنیاک، توانستیم اسپایدرمن کاملاً استانداردی بسازیم.

مرد عنکبوتی جدید به شدت خوش ساخت است، و شما را در خرید وسوسه خواهد کرد. من فکر می کنم با می توانیم با چنین عناوینی افراد زیادی را وارد دنیای بازی های ویدیویی کنیم. قدرت چنین شخصیت های معروفی، می تواند سرنوشت ساز باشد.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار