کد خبر: ۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 22
ده سال از ورود گوشی‌های آیفون به بازار می‌گذرد و همواره گوشی‌های اپل دارای طراحی مشابه و دکمه هوم فیزیکی در پنل جلویی بوده‌اند. به تازگی گفته می‌شود استیو جابز به دنبال اضافه کردن یک کلید فیزیکی دیگر به اولین آیفون خود بوده و طراحی نسل اول آیفون در تضاد با نظر استیو جابز است.
به گزارش آی تابناک : گوشی‌های آیفون به دکمه فیزیکی هوم در پنل جلویی مجهز هستند که به عنوان ویژگی اصلی تمام آیفون‌های تولید شده شناخته می‌شود، به طوری که در سال‌های اخیر این کلید هیچ تغییری نداشته است. اکنون برایان مرچنت (Brian Merchant) در کتاب جدید خود با عنوان "The One Device: The Secret History of the iPhone" می‌گوید، استیو جابز تمایل داشته یک کلید اضافی در بدنه پشتی نسل اول آیفون قرار دهد.

اخیراً استفاده از کلید فیزیکی در پنل پشتی دستگاه را می‌توان ویژگی گوشی‌های اندرویدی دانست؛ اما استیو جابز در طراحی آیفون ابتدایی خود نظر متفاوتی داشت. این در حالی است که عمران چاودری (Imran Chaudhri)، طراحی ارشد اپل، با او مخالفت کرده است.

چاودری اعتقاد دارد اپل باید آیفونی تولید می‌کرد که نیاز کاربران را برطرف کند و اعتماد آن‌ها را به دست آورد. او دراین‌باره می‌گوید: "معمولاً برخی از قابلیت‌های گوشی در منوهای مختلف پنهان می‌شوند که کار با دستگاه را سخت می‌کند. اگر یک کلید اضافی در بدنه پشتی قرار می‌گرفت مسئله را سخت‌تر می‌کرد و من در این زمینه مخالفت کردم."

شاید کاربران انتظار داشتند طراحی آیفون‌ها در طول این سال‌ها دچار تغییر شود. هرچند احتمال می‌رود آیفون 2017 با طراحی جدید عرضه شود و دکمه هوم فیزیکی نیز از این گوشی حذف گردد. باید منتظر بمانیم تا با طراحی پرچم‌دار جدید اپل روبه‌رو شویم.




منبع : UBERGIZMO 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار