کد خبر: ۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 22
در دنیای بازی‌ها، دسته‌های گوناگونی وجود دارد که هر کدام از این دسته‌ها طرفداران و علاقه‌مندان خاص خود را دارند. یکی از خاص‌ترین نوع بازی‌ها، دسته استراتژیک بوده که به‌دلیل حجم کم، قابلیت بازی چندنفره و آنلاین، نیاز گرافیکی پایین و در نهایت استفاده از هوش و تفکر، علاقه‌مندان سرسختی در سطح دنیا دارد. اگر علاقه شدیدی به بازی‌های استراتژیک داشته و دوست دارید بر روی گوشی هوشمند خود تجربه چنین بازی را داشته باشید با ما همراه شوید تا در این مقاله به بررسی بهترین بازی‌های استراتژیک برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و ios بپردازیم.

به گزارش آی تابناک : این دسته از بازی‌ها شما را فرمانروای سرزمینی افسانه‌ای می‌سازند که در آن می‌توانید به فتح سرزمین‌ها پرداخته، جنگ‌های خونین به راه بیندازید، تمدن خود را ارتقا ببخشید و امپراتوری خود را قدرتمند کنید. این بازی‌ها به شما این قابلیت را می‌بخشند که به‌صورت مجازی تصور کنید پادشاه یک سرزمین برای حکمرانی و یا یک فرمانده ارشد سپاه نظامی هستید و ادای وظیفه کنید. در ادامه بهترین بازی‌های استراتژیک به ما معرفی خواهد شد.

1- Forge of Empires

در این بازی کنترل یک شهر کوچک را در دست بگیرید و با گسترش آن، خود را تبدیل به رهبر یک سرزمین بزرگ کنید. این شهر را در طی سال‌های بازی هدایت کنید و در طول زمان، فناور‌ی‌های جدید را فراگرفته، امپراتوری خود را گسترش داده و نقش اول یک داستان حماسی باشید.
با پلیرهای دیگر بازی مبارزه کرده و خود را به‌عنوان یک پادشاه و جنگ‌سالار معرفی کنید.

استراتژیک

2- World Conqueror 3

بازی World Conqueror 3، دارای 32 جنگ تاریخی بوده که در 3 سطح دشواری برگزار می‌شود. مراحل این بازی شامل 150 مأموریت نظامی می‌شود. در کنار 45 چالش کلی بازی، 5 حالت برای اثبات مهارت‌های فرماندهی شما نیز وجود دارد.
مهارت‌های جنگی جدید یاد بگیرید، ژنرال‌های ارتش خود را از مراکز نظامی معتبر در سراسر جهان انتخاب کنید. با بازرگانان مختلف دادوستد کرده، جهان اطراف خود را جستجو کنید و عجایب دنیا را خلق کنید.

3- March of Empires War of Lords

قلعه خود را تقویت کنید، ارتش بی‌نظیر خود را بسازید و برای گسترش قلمرو خود وارد جنگ‌های واقعی شوید. برای این کار باید به دیگر پادشاهان بلند‌پرواز یورش ببرید. تنها یک امپراتوری بر دیگران غلبه خواهد کرد. آیا منتظر می‌نشینید تا پادشاهی شما در جلوی چشمانتان آتش بگیرد و از بین برود؟

4- Imperia Online

بازی Imperai، یک بازی آنلاین و رایگان است که در آن شما یک شهر را ساخته و بر آن حکومت می‌کنید و آن را گسترش می‌دهید تا به یک جامعه مستقل و ثابت تبدیل شود. با توسعه کشاورزی، آموزش، مسائل درمانی و تجارت در شهر خود مطمئن شوید که شهروندان شما در آسایش به سر می‌برند. با اختراعات جدید، نیروی نظامی و مهندسی خود را ارتقا دهید. ارتش خود را در جنگ با دیگر قبایل و پلیرها رهبری کنید، با بربریان‌های وحشی جنگیده و با تغییرات فصلی که بر روی کشاورزی، تجارت، مهاجرت، و مسائل درمانی شهر شما تأثیر می‌گذارد روبرو شوید.


5- War Commander: Rogue Assault

War Commander: Rogue Assault یک بازی مبارزه‌ای در دنیای آنلاین و چندنفره است. در این بازی جالب، منطقه جنگی را با فرمان دادن به ارتش خود و اجرای استراتژی‌های حمله علیه دشمنان به کنترل خود در می‌آورید. این بازی یک تجربه جنگ در فضای 3 بعدی را برای شما فراهم می‌کند. با هدایت مستقیم تانک‌ها، بالگردها و پیاده‌نظام و شلیک به اهداف دشمن به یک خبره در جنگ تبدیل می‌شوید.






منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار