کد خبر: ۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 21
چند سالي است که نمايشگرهاي انعطاف پذير را در رويدادهاي مختلف سالانه مي بينيم اما فعلاً به جز در چند محصول نه چندان موفق، مانند موبايل LG G Flex، حضور فناوري مذکور را در بازار به صورت جدي مشاهده نکرده ايم.
به گزارش آی تابناک : بدنه اين ThinkPad بدون لولا و انعطاف پذير است
حال خبر مي رسد لنوو ديروز طي رويدادي که در شهر نيويورک برگزار کرده، کانسپتي از يک لپتاپ انعطاف پذير از سري «ThinkPad» را به حضار نشان داده است. دستگاه مورد بحث که هنوز يک طرح اوليه محسوب مي شود، نمايشگر و کيبوردي يکپارچه داشته و از قلم استايلوس پشتيباني مي کند. البته مهمترين ويژگي اين لپتاپ، بدنه بدون لولا و منعطف آن است که حداقل طبق طرح موجود، خيلي راحت تا مي شود.

لپتاپ لنوو به فرمان هاي صوتي بسيار وابسته بوده و بر اساس اظهارات کمپاني، با استفاده از مواد پيشرفته و تکنولوژي هاي جديد صنعت نمايشگر ساخته خواهد شد. در ضمن محصول مورد بحث از قابليت «هميشه روشن» نيز برخوردار بوده و براي تعامل با کاربر از فناوري هاي هوش مصنوعي نيز بهره خواهد برد.

لازم به ذکر است که لنوو پيش از اين نيز محصولاتي مانند تبلت انعطاف پذير و تلفن همراه مچي را نيز معرفي کرده بود که نشان از عزم کمپاني چيني براي توليد محصولات تاشو دارد. اما با توجه به فناوري هاي موجود، احتمالاً چند سالي با يک محصول نهايي قابل استفاده فاصله خواهيم داشت.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار