کد خبر: ۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 21
شرکتهاي علاقه مند به حضور در سالن اشتغال (HR) بيست و سومين نمايشگاه الکامپ از ساعت 10 روز چهارشنبه 31 خرداد ماه ميتوانند براي پيش ثبت نام از طريق سايت اقدام کنند.
به گزارش آی تابناک : سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور اعلام کرد سالن اشتغال به ابتکار سازمان و با مشارکت شرکت رادمان در بيست و سومين نمايشگاه الکامپ راه اندازي خواهد شد.

در اين سالن براي شرکتهايي که در حوزه اشتغال (HR) فعال هستند و سرويس دهي ميکنند، شرکتهايي که براي ساماندهي کارکنان خود به کارشناسان منابع انساني يا به مشاوره شرکتهاي حوزه مديريت و توسعه منابع انساني نيازمند هستند، فرصت حضور فراهم شده است.

علاوه برآن شرکتهاي فعال در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات که جوياي نيروي انساني ماهر و کارشناس هستند نيز ميتوانند، در سالن اشتغال نمايشگاه الکامپ شرکت کنند.

شرکتهاي حقوقي علاقه مند به حضور در سالن اشتغال از ساعت 10 روز چهارشنبه 31 خرداد ماه با مراجعه به سايت ميتوانند از طريق بخش سامانه ثبت نام گزينه ورود به صفحه ثبت نام را انتخاب کنند و با تکميل فرم موجود نسبت به پيش ثبت نام در اين سالن اقدام کنند.

بيست و سومين نمايشگاه الکامپ 30 تير ماه تا دوم مردادماه به همت سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي‌شود.





منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار