تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 19
کمپاني اپل و گوشي‌هاي آيفون هميشه محبوب بوده و بر اساس جديدترين پيش‌بيني‌ها با گذشت زمان محبوب‌تر نيز شده‌اند.
به گزارش آی تابناک : به نظر مي‌رسد که محبوبيت هميشگي آيفون رو به افزايش است و اين گوشي روزبه‌روز علاقه‌مندان بيشتري را به خود جذب مي‌کند. براساس يادادشت‌هاي کووِن يک تحليلگر از کمپاني Timothy Arcuri، متخصصين پيش‌بيني مي‌کنند که در سه ماهه جاري کمپاني اپل 41.5 ميليون آيفون خواهد فروخت.

اين پيش‌بيني نشان‌دهنده افزايش بيش از 1 ميليون نسخه به نسبت همين سه ماهه در سال گذشته است. خرده‌فروشان با حالتي اغراق آميز مي‌گويند که گوشي‌هاي هوشمند اپل از درون قفسه مغازه‌ها پرواز مي‌کنند.

با اين حال، کمپاني تحليلگر Acuri در ماه ژوئن اذعان نمود که تعداد حقيقي گوشي‌هايي که توسط مشتريان خريداري خواهد شد کمتر از اين ارقام بوده و اپل دچار خروجي 4 ميليون واحدي سرمايه شده است.

بدون در نظر گرفتن اين سخنان، اپل از تمامي دوران خود اعتماد به‌نفس بيشتري دارد و سرمايه‌گذاران اعلام کرده‌اند که درآمد اپل از اين سه ماهه 44.9 ميليارد دلار خواهد بود که به نسبت سال گذشته افزايش 2.5 ميليارد دلاري داشته است. درآمد اپل در سال گذشته 42.4 ميليارد دلار بود.

ممکن است درصد بيشتري از اين پيش‌بيني ناشي از انتظار فروش مربوط به گوشي آيفون 8 باشد که در پايان سال 2017 و فصل پاييز کار خود را آغاز خواهد نمود. براي جشن ده‌امين سالگرد اين گوشي، اپل انتظار يک فروش فوق العاده را دارد.

متخصصين بازار انتظار يک فروش بي‌سابقه از آيفون 8 را دارند. آن‌ها به دليل طراحي و ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين گوشي، فروش آيفون 8 را يک معامله بسيار بزرگ تلقي مي‌کنند. اين رويداد احتمالا شش ماه قبل از عرضه اولين گوشي آيفون 8 خواهد بود.

کمپاني Arcuri معتقد است، تنها اعلام عرضه گوشي در ماه سپتامبر 2017 کافي است تا سرمايه‌گزاران و بازار را به جنون بکشاند. در واقع، Arcuri اين موضوع را پيش‌بيني مي‌کند که فروش اين گوشي براي بازار سهام و فروش اين ابرکمپاني يک موقعيت استثنايي است.






منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار