تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 13
تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار در میان کاربران مجازی است. کاربران زیادی برای ارسال پیام و محتوا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و در گروه‌ها و کانال‌های مختلفی عضویت دارند. در این مقاله آموزشی نحوه مخفی کردن کانال‌ها و گروه‌های تلگرام را به شما آموزش می‌دهیم.
به گزارش آی تابناک : تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار در میان کاربران مجازی است. کاربران زیادی برای ارسال پیام و محتوا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و در گروه‌ها و کانال‌های مختلفی عضویت دارند. در این مقاله آموزشی نحوه مخفی کردن کانال‌ها و گروه‌های تلگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

قابلیت WorkMode، قابلیت کاربردی  برای مخفی کردن کانل‌ها و گروه‌ها در لیست گفتگو‌ها در نسخه دسکتاپ تلگرام است. این قابلیت برای کاربرانی که در گروه‌ها و کانال‌های زیادی عضویت دارند کاربردی‌تر است. چرا که کاربرانی که در گروه‌ها و کانال‌های زیادی عضو هستند، لیست گفتگوی شلوغی دارند و این موضوع باعث می‌شوند آنها چت‌های مهم خود را گم کنند و یا به سختی به آنها دسترسی پیدا کنند. بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند در ساعت‌های بیکاری به کانال‌ها و گروه‌ها مراجعه کنند و مطالب آنها را بخوانند، این قابلیت باعث می‌شود که شما فقط در ساعتی که می‌خواهید کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی خود را چک کنید، آنها را در لیست گفتگو خود ببینید.

قابلیت WorkMode، کلیه کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی که آنها را بی‌صدا کردید را از لیست گفتگو شما مخفی می‌کند. شما دوباره برای مشاهده گروه‌ها و کانال‌ها با غیرفعال کردن این قابلیت می‌توانید آنها را به لیست گفتگو تلگرام خود باز گردانید.

برای فعال کردن این قابلیت، به نسخه دسکتاپ مراجعه کنید، وارد تنظیمات شوید و WorkMode را تایپ کنید. بعد از انجام این کار پنجره‌ای ظاهر خواهد شد که از شما می‌پرسد آیا مایل به فعال کردن WorkMode هستید یا خیر که باید با انتخاب گزینه‌ی Ok آن را فعال کنید. پس از فعال کردن این قابلیت،  گزینه‌ای Hide Muted Chats به بالای لیست گفتگو شما اضافه خواهد شد. با انتخاب گزینه  Hide Muted Chats کلیه کانال‌ها و گروه‌های بی‌صدا را می‌توانید از لیست گفتگوی خود حذف کنید. برای مشاهده کلیه کانال‌ها و گروه‌های بی‌صدا تنها کافی است روی گزینه‌ی Show All Chats کلیک کنید.

برای خارج شدن از حالت WorkMode کافیست همانند مراحل فعالسازی وارد قسمت تنظیمات تلگرام شوید و عبارت WorkMode را تایپ کنید، پس از آن در جواب سوال: ?Disable work mode گزینه Ok را انتخاب کنید.

کاربرانی که در گروه‌ها و کانال‌های زیادی در تلگرام عضویت دارند می‌توانند از این قابلیت کاربردی نسخه دسکتاپ تلگرام استفاده نمایند.




منبع : فیسیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار